woensdag 1 april 2015

Silver jewellery en double dots

Oeeeh, sieraden! Ik ben gek op sieraden! Niet alle outfits zijn compleet met een portie glinstering en bling bling. Ik maak graag leuke combinaties met sieraden zodat de look classy en vrouwelijk uitstraalt. Kijk je mee naar mijn favo setje op dit moment?

Double dots! De trend die je in celebworld spot, Rihanna en Emma Watson dragen het namelijk ook! Het is de bedoeling dat je de grote oorbel draagt aan de achterkant van je oor en het kleine deel van de oorbel aan de voorkant. In het begin moest ik wel even slikken, niets voor mij. Maar later wilde ik het toch heel graag proberen. De glinsteringen in de oorbellen vind ik zo mooi! Perfecte oorbellen voor een avondje uit.

Ook ontving ik van de webshop Ik Ben Sieraden een schitterend zilveren armbandje. Zoals je al weet ben ik gek op bling bling maar toch subtiel. Deze armband is daar het goede voorbeeld voor! De laatste tijd draag ik heel vaak deze oorbellen en het armbandje als een setje, super classy!

Op deze foto's draag ik de armband en oorbellen, check hoe leuk? Heel leuk voor een outfit die je toch naar voren wilt laten knallen. Sieraden zijn daarvoor de beste oplossing!

De Double dots en het zilveren armbandje zijn verkrijgbaar in de webshop Ik ben Sieraden. 

Wat vindt jij van deze sieraden?

15 opmerkingen:

  1. Ik vind die sieraden echt super mooi! Prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zilveren sieraden zijn altijd zo mooi. Alleen van die double dots oorbellen moet ik echt niets hebben haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het armbandje is prachtig, maar aan de double dots moet ik toch ff wennen. Liefs, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zulke leuke oorbellen een vriendin van mij heeft ze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beiden sieraadjes zijn echt superleuk.....dit is wel iets waarvan ik zeg, ja dat zou ik ook heel erg graag dragen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaw die juweeltjes zijn zo mooi!
    belle-fin.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat armbandje vind ik erg mooi <3 ik zou het logischer vinden als de oorbellen andersom waren haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey hey, Ik heb kortingscode: 06CNFJ voor jullie van www.ikbensieraden.nl
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi, zilver is bijna altijd goedd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou zelf nooit due double dots dragen maar vind ze bij sommige mensen wel heel mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die double dots zijn echt supergaaf! De glinsteringen in de oorbellen zien er inderdaad leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn echt super leuk! Ik heb ook een paar, gewoon van die simpele maar deze die je nu laat zien vind ik ook wel errruuuuug leuk! En het armbandje is ook echt gaaf joh!

    BeantwoordenVerwijderen