maandag 27 april 2015

Easy nails with Incoco

Een paar jaar geleden lakte ik bewijze van spreken bijna wekelijks mijn nagels. Maar nu laat ik steeds vaker een potje nagellak staan, helaas komt dat door tijdgebrek. Gelakte nagels zien er super verzorgend uit en ik vind het echt wat hebben en laat staan de mooie nail arts die sommige mensen kunnen maken. Maar hoe absurd het ook klinkt, mijn probleem is tijd en laat ik daar nu de perfecte oplossing voor hebben...


Het pakketje
Check hoe leuk de verpakking is! Het pakketje lijkt net op een hele grote nagellak, leuk leuk! In het pakketje van Incoco zit een nagelvijltje, een bokkepootje, de gebruiksaanwijzing en natuurlijk de strips! Ik heb trouwens al veel leuke soorten design effects gezien op de site, the spring collection is coming!

Nu zal je denken, waarom is dit setje van Incoco mijn oplossing? Geen geknoei meer met nagellak, er zijn verschillende leuke printjes, het is binnen no time gepiept, het is zo gemakkelijk om aan te brengen en het staat bovendien ook nog eens erg leuk!

Conclusie
In één pakketje zitten vijftien strips, voor elke nagel is er een op maat. En natuurlijk zijn er ook een paar strips extra, easy! Alles is goed verpakt en je kan snel de strips op je nagels plakken. Het enige wat je moet doen is even de restjes van de sticker weg te vijlen en alles goed aandrukken met het bokkepootje. Ik vind het wel jammer dat de geur echt de typische nagellak geur is, het zou leuk zijn als dit ook een naturel geurtje had. Verder ben ik echt heel enthousiast over dit setje! Het zit strak en glad op mij nagels, het printje is gaaf en het blijft bij mij zo ongeveer vier dagen op mijn nagels zitten. Ben je zat van de stickers? Een beetje nagellak remover doet wonderen!

Deze nagellak strips zijn te koop bij Alles voor je uiterlijk.

Zijn de nagellakstrips iets voor jou?

 Follow me on Bloglovin

9 opmerkingen:

  1. Dit is leuk! Het printje is ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er heel leuk uit, het patroontje is wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk patroontje! Ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik lak helaas mijn nagels ook steeds minder door tijdgebrek. Het kost toch altijd weer meer tijd dan je denkt, je nagels lakken. Ik vind dit patroontje heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk printje! Wel jammer dat ze nog steeds echt naar nagellak ruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Erg leuk dat je mijn blog volgt!! :)

    BeantwoordenVerwijderen