zaterdag 25 april 2015

WINACTIE/ €25,00 shoptegoed van Sans- Online

Whoehoe, hoe leuk is het om deze week af te sluiten met een winactie? Ik mag één van mijn lieve lezeressen blij maken met €25,00 shoptegoed van Sans- Online. Je hebt Sans- Online al vaker op Vanilles gezien, Ik ben gek op Sans, de gave webshop die de leukste merken zoals Only, Vila, Vero Moda en Object verkoopt. Er is een mega aanbod van kleding, je kunt er terecht voor stoere broeken tot hippe t-shirts. Er zit voor iedereen een tof item bij!

Het is heel gemakkelijk en snel om mee te doen en natuurlijk heel gaaf dat je gelijk met het shoptegoed een item uit de nieuwe collectie kan scoren. Ik had één van de zeven items uit de collage gekozen, ik ben benieuwd wat voor item jij zou kiezen!

Wat moet je doen om kans te maken op €25,00 shoptegoed?
♥ Volg Vanilles op Bloglovin.
♥ Save of share dit artikel.

Hoe maak je meer kans?
Like Vanilles op Facebook en/ of Instagram. (+1).
Deel Vanilles op Facebook. (Per account is dit 1 pluspunt).

Check even de rechterbalk (sidebar) voor de social media icoontjes, met één klik ben je op mijn social media! 

Zet je mailadres ook even in de comments, je mag ook mij naar doityourselfxoxo@gmail.com prive mailen met je mailadres! Deze winactie duurt vanaf zaterdag 25 april tot en met zondag 10 mei. Op maandag 11 mei wordt er een mailtje gestuurd!


                                                               Follow me on Bloglovin

20 opmerkingen:

  1. Super leuke winactie! Ik doe graag mee. Ik volg je op Bloglovin en Instagram en heb het bericht opgeslagen. Mijn e-mail: bylonneke@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ook ik doe mee, ik volg je op Bloglovin en Instagram en heb natuurlijk je bericht geliked. Mijn mail: todayslipstick@gmail.com. Ik heb al een aantal leuke dingen in de webshop gezien!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook hier van harte welkom mijn mail is anjaenanniek@hotmail.com groetjes Anja
    Slagen we altijd bij Sans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O nu die dat shirt met seventies zie wil ik graag meedoen! cindyvanhouwelingen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat je dit mag weg geven! Ik pas, ik moet wel want ik mag niks nieuws aanschaffen tot dat ik mijn kledingkast heb opgeruimd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie zeg! Ik vind het "read between the lines" shirt echt super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winactie, jammer genoeg heb ik laatst al geshopt. Dus ook bij mij past er niks meer in de kast haha :').
    Xoxo Naomie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke winactie! Ik doe graag mee en volg je op Bloglovin' en heb dit bericht een hartje gegeven. Mijn mail is beautiliciousworld@live.nl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaa, wat leuk! Ik doe zeker mee! Ik volgde je al via Bloglovin, heb het artikel gesaved, ik volg je al op Instagram. Mijn e-mailadres is lydiauitdefles@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk! Ik doe graag mee! Ik volg je op bloglovin en het je bericht opgeslagen! Liefs, Kristina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik ben ook echt dol op Sans-Online, ze hebben geweldige merken en kleding! Ik doe dus zeker mee. Ik volgde je al op Facebook en Bloglovin. Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh wat leuk <3 Ik doe ook graag mee:), ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked. Succes iedereen <3 Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh wat leuk <3 Ik doe ook graag mee:), ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked. Succes iedereen <3 Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke winactie :) Succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke actie, ik doe heel graag mee..tenslotte kan ik wel een leuke item erbij gebruiken voor de aankomende zomer....en volg je natuurlijk al een tijdje op BL. ook heb ik het artikel gesaved en volg ik je al een tijdje op facebook. Daar heb ik het artikel ook gedeeld....Ik volg je overal onder mijn eigen naam, Petra Krommenhoek
    Mijn email is heelgewoondagelijks@gmail.com
    fingers crossed..
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke winactie !
    mijn email : florentienpadberg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke winactie!! Ik doe heel graag mee, het zou een leuk verjaardagscadeau zijn op 11 mei. Ik volgde je al op bloglovin en heb het artikel een hartje gegeven! mijn email adres is isabelcristinas.blog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke winactie. Nog op het nippertje kan ik mee doen haha. Ik volg je op bloglovin, heb het artikel gesaved en volg je ook op Instagram waar ik de winactie heb geliked. Mijn mailadres is indian2day@hotmail.com xx

    BeantwoordenVerwijderen