donderdag 6 november 2014

Adorable Matt

Wie is er nou niet dol op het budgetmerk Essence? Ik in ieder geval wel! De prachtige palettes, mooie nagellakjes en natuurlijk niet te vergeten de lipsticks! Dat zijn echt mijn favoriete budget lipsticks, en toen ik hoorde dat er een paar nieuwe lipsticks toegevoegd zijn moest ik wel even een kijkje nemen. En ja hoor, ik kwam thuis met deze prachtige Adorable Matt!



De huls vond ik altijd al mooi, dus dat is gelukkig niet verandert! Maar wat wel nieuw is is dat deze lipstick matt is, opeens elk make-up merk komt nu met matte lipsticks. Hoor mij niet klagen hoor! Want ik vind ze echt prachtig! Of tenminste, deze vind ik prachtig. Want dit is mijn enigste matte lipstick die ik in mijn stash heb zitten. Maar of dat zo blijft? Nou, maar dit is in ieder geval nummer 14 Adorable Matt!
O, wat een prachtige kleur! Het is een soort rood/frambozen kleur met een semi matte finish, die mij erg doet denken aan de lipsticks van de collectie Pure Reds van L'oreal Paris. Die zijn namelijk ook matt, en een van die lipsticks heeft bijna precies dezelfde kleur. Tenminste wat ik had kunnen zien uit de reviews, want ik heb er nog geen een kunnen bemachtigen. Maar eerst doe ik het met deze prachtige lipstick, en dat vind ik ook wel goed! En over de houdbaarheid van deze lipstick ben ik ook niet ontevreden, hij houdt het bij mij ongeveer 2 à drie uur vol. Wat ik goed genoeg vind voor een budget lipstick.
Echt, wat een prachtige lipstick! Ik kan maar niet genoeg krijgen van deze longlasting lipsticks van Essence! Een goede zet dat ze nu met nieuwe en matte lipsticks komen, want het is een leuke toevoeging! Hopelijk blijft Essence nog heel lang deze lipsticks verkopen, en natuurlijk de kleuren aanvult. Want ik kan deze lipsticks echt niet missen!

8 opmerkingen: