zaterdag 15 november 2014

Group selfie with a stick!

Selfies zijn zo ontzettend leuk! Gekke bekken trekken voor de camera met vriendinnen, of leuke plaatjes schieten met familie! Heel vaak als wij een leuke selfie wil maken met een groep vriendinnen past niet iedereen op de foto, balen! Maar met deze super handige stick en je telefoon past iedereen gewoon op je foto!

Deze stick is geschikt voor je iphone maar ook voor je android telefoon. De houder waar je de telefoon in neerzet kan je makkelijk aanpassen naar de grote van je telefoon. Daarnaast kan je de stick verstellen tot 1 meter! Sinds selfies helemaal hot zijn is het helemaal niet vreemd om met een selfiestick over straat te lopen, vooral in grote steden zie je mensen met een stik die de selfies voor je maakt. Ben je in Parijs? Met de stick maak je zo een group selfie voor de Eiffeltoren. Super fun en easy!

Hoe gebruik je de selfiestick?
Download een timer (mocht je dit nog niet hebben gedownload op je telefoon.) Schuif de stick in de lengte die je graag wilt. Druk dan op de knop en SMILE!

Deze gadget is een van onze favorieten! Zodra we lekker gaan shoppen in een leuke stad met vriendinnen nemen we zeker de stick mee! Ook vinden we dit een hele leuke gadget voorop vakantie, een super leuke tip!

Deze selfiestick is tekoop op FonQ.nl , wat ons betreft de musthave van 2014!

19 opmerkingen:

  1. Haha this is so cute!! Thanks for sharing :)

    http://www.skinnybelle.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het toch een beetje eng boven een ravijn of het water je telefoon aan een stick in de gevarenzone te hangen. T is t idee want hij zal goed vast zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa ik wil er ook graag 1, zo leuk!
    Liefs lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is handig! Dat wil ik ook! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig dit, heel erg leuk!! Is wel heel handig dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit lijkt me zo tof om te hebben en gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het eerst altijd een beetje gek, maar je ziet het steeds meer en het is eigenlijk wel heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie foto's van de stick! Ik ben niet echt iemand die vaak selfies neemt, dus ik zou niet meteen zo'n stick kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n stick wil ik ook ontzettend graag, ik heb hem al op me lijstje gezet en als ik hem niet krijg koop ik hem zelf nog!
    Liefs,
    anniekkx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nice post ! :3

    www.madamedaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben jaloers, die wil ik ook!!! Xx Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die moet ik gewoon hebben! :)
    Op groepsselfies past niet altijd iedereen erop, dit is de ideale oplossing ervoor. Bedankt voor de tip! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb hem zelf nog nooit gebruikt, maar hij lijkt me heel handig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. i love the selfie stick als ik op vakanbtie ga kan ik niet zonder

    BeantwoordenVerwijderen