maandag 24 november 2014

Unboxing ELF




Wie kent het budget merk ELF niet? (Staat voor Eyes Lips Face)  Het merk dat bekent staat om zijn mooie highighters, baked eyeshadows, schoonheidsproducten, make-up kwasten  en natuurlijk het fijne prijsje! Alleen een nadeel, je kan ze niet in de gewone winkel kopen. Maar dan heb je altijd eyeslipsface.nl nog! De website waar je al deze fantastische ELF producten online kunt kopen, en natuurlijk met nog steeds dat fijne prijsje!

Wat een bofkonten zijn Lisa en ik toch, er lag opeens een pakketje van ELF voor de deur. Nieuwsgierig dat we waren opende we het pakketje..


Ik was heel nieuwsgierig naar de baked oogschaduw van ELF. Volgens veel meiden is dit een oogschaduw waar ze erg enthousiast over zijn. Dat wilde ik natuurlijk zelf ook wel zien! En daar was hij dan! Hello bronzer beauty. Wauw, moet je de glitters eens zien en de kleur, it's so pretty! 

Eerlijk is eerlijk de pigmentatie is iets minder maar do'nt worry, je kan deze oogschaduw ook verwerken in een zachte ooglook. Niet alle kleuren in je ooglook hoeven knallend te zijn. De kwaliteit is helemaal goed. Vind je de baked oogschaduw van Elf ook zo mooi? Het is  hier te koop voor  4.00 


It's autumn, tijd voor de iets donkere en zwoelere kleurtjes op je nagels! In de nagellak zitten kleine shiners die de donker blauwe kleur net iets chiquer maken. Na één laagje lijkt de nagellak heel donker en zie je geen enkel glittertje. Maar na de tweede laag is de lak al snel dekkend en komen de glittertjes te voorschijn. De nagellak van ELF kost €2.50 en is hier te bemachtigen












Fake wimpers kunnen je ooglook vaak afmaken. Laatst stond er op Vanilles een review online over dit ongelofelijk mooie setje. Ik ben echt enthousiast! De wimpers zijn super maar dan ook super budget en de kwaliteit is echt goed! De wimpers zijn ook lekker natuurlijk wat ik zelf erg belangrijk vind. En er zit er al lijm bij de wimpers. Om te beginnen met valse wimpers raad ik je dit setje zeker aan! Maar hoe breng je de wimpers aan? Je kan de review hier terug lezen. Ook enthousiast geworden over dit setje? Ze zijn hier te bestellen voor €1.00, super goedkoop!


Ik (Lisa) ben dol op oogschaduws, en experimenteer daar dus ook graag mee. Dus daarom deze Eyeshadow Duo waarmee je een feestelijke smokey eye look mee kan maken, en dat in een oogschaduw! Erg handig om mee te nemen als je een weekendje weg gaat of voor op vakantie! En ik ga over een maand op vakantie dus dat komt goed uit!


En de pigmentatie is ook gewoon goed! Ook al is ELF gewoon een budgetmerk, hebben ze wel gewoon goede kwaliteit. De zwarte is wel erg intens, dus daar moet je in het begin goed mee oefenen voor dat je hiermee kan werken. Wat bij mij dus ook het geval was, het zag er echt niet uit! Maar na de tweede keer had ik er een prachtige ooglook mee gemaakt!


Ik ben echt dol op lipstick, en daarom mag er ook geen lipstick ontbreken! En omdat het nu herfst wordt, moeten er natuurlijk ook wat herfst items aan je make up stash worden toegevoegd. En daar is deze Beautiful Berry een mooi voorbeeld van! Het is namelijk een prachtige donker rode/bruine lipstick met een semi matte finish in een chique huls. Ik ben echt groot fan! En dat ben ik ook van de houdbaarheid want deze lipstick kan met gemak 4 uur overleven met een drankje, maar na die 4 uur moet je toch wel even bij stiften. Niet echt een probleem voor een merk als ELF!


Dan de pigmentatie, die is gewoon helemaal goed! Het is niet een hele donkere kleur, maar het is een ideale kleur voor als je wat wil experimenteren met donkere lipsticks. Zoals mij! Een prachtige herfstkleur dus met een semi matte finish, i love it!

Ben jij bekend met het merk Elf?




12 opmerkingen:

  1. Wauw, de producten van ELF zijn echt top! Super mooie items :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie items heb je besteld vooral de lipsticks vind ik echt aanraders , zelf koop ik daar heel graag ook verschillende blushes die zij ook heel goed x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items....zelf heb ik een aantal producten van ELF en ik gebruik ze erg graag. Ik vind ook de prijzen erg aantrekkelijk om nieuwe dingen uit te proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie producten heb je uitgezocht! ELF vind ik echt een geweldig merk heb alleen nog nooit wat bestelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleur lipstick zeg, wauw! En erg benieuwd naar dat lakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die oogschaduw lijkt me prachtig! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, die lipstick is prachtig! Ik ben gek op zulk soort kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De gouden oogschaduw ziet er goed uit, met de lipstick een prachtige kerstlook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De pigmentatie van de oogschaduw valt me wel iets tegen, verder mooie producten.

    BeantwoordenVerwijderen