dinsdag 11 november 2014

Maybelline Babylips Berry Bomb

Misschien weten jullie nog wel dat ik zo enthousiast was over mijn blauwe Babylips van Maybelline. Dat is inmiddels alweer een tijdje geleden, en daarom had ik een nieuwe nodig. Want ik hem mijne tot op de bodem opgemaakt! En toen overal de electro versie op kwam zetten moest ik die natuurlijk ook even proberen. En zo gezegd zo gedaan, ik heb namelijk een paarse meegenomen!

Dit is hem dan, mijn nieuwe paarse liefde: Berry Bomb! Ik ben echt zo blij dat ik voor deze ben gegaan, want ik zat ook nog te twijfelen tussen de groene en deze. Maar deze heeft een een kleurtje en dat wilde ik wel eens proberen. Het liefst had ik hem meteen uit de verpakking gehaald en geprobeerd, maar er moest natuurlijk eerst wat foto's van gemaakt worden!
Hij is echt knal paars, waardoor het mij een beetje aan het twijfelen bracht. Want straks loop je rond met knal paarse lippen. Ja, dat heb ik liever niet! Maar ik houd wel van iets nieuws, dus heb ik hem maar meegenomen. De verpakking is gewoon hetzelfde gebleven alleen nu met natuurlijk Electro er bij op. En natuurlijk een nieuwe en fris kleurtje! Wat me wel opviel was dat hij €4 was in plaats van €3, tenminste zo veel kosten ze toch normaal?
Zoals ik al zei was de verpakking hetzelfde gebleven, alleen heeft deze een nieuwe kleurtje. Deze lippenbalsem brengt gemakkelijk aan, en geeft een soort lipgloss gevoel. Wat ik altijd wel fijn vind met een lippenbalsem. Maar dat is gewoon hetzelfde als normaal, maar het kleurtje natuurlijk niet! Deze is nu licht paars, maar gelukkig niet te fel of opvallend. Precies goed! Ik ben helemaal blij met dit kleurtje!
Ik ben echt blij met deze lippenbalsem! Hij is net zoals de andere makkelijk aan te brengen, heeft een fijn lipgloss gevoel en natuurlijk heeft deze een leuk kleurtje! Ik wil nu alleen nog maar meer en meer, maar ik heb er nu al vier of zeg maar drie want een is al bijna leeg. Maar ik wil er nog veel meer! 

Wat jullie misschien wel gemerkt hebben is dat ik alleen artikels online zet, maar niet zo veel meer reageer op blogs. Dat kwam door de toetsweek, en vandaag heb ik mijn laatste toets! Dus daar gaat verandering in komen! Ik hoop nu dat er nog betere artikels online komen, want in die van afgelopen week heb ik niet zo veel tijd in kunnen steken door de toetsweek. Maar dat gaat ook veranderen! Je ziet het hopelijk van zelf wel!

12 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd geworden naar deze variant. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op de Babylips, ik ben nu erg benieuwd naar deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze lijkt mij echt heel erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Qua werking vind ik de Babylips niet zo super maar dit kleurtje is wel heel gaaf x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf nog nooit peen babylips gebruikt maar ben er wel eens benieuwd naar..
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn artikel, ik heb geen ervaring met babylips, maar ga er binnenkort eentje testen...ik ben dus erg nieuwsgierig.....rustig aan hoor,lisa je toetsenweek gaat echt helemaal voor...geen probleem!

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hopelijk ging je toetsenweek goed!
    Ik zoek deze al zo lang! Hij ligt nooit in Kruidvat als ik daar ben ,helaas. :(

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet ze nog steeds proberen! Deze lijkt me erg fijn en het kleurtje is ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zit er leuk uit! Ik wil hier ook graag eentje van proberen, lijken me erg fijne lipsticks! Van de lipbalms ben ik in ieder geval al helemaal fan!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De paarse kleur ziet er erg leuk uit vind ik! :) Lijkt me een heel fijn product

    BeantwoordenVerwijderen