woensdag 19 november 2014

Party nails!

Binnenkort staan mij een paar hele leuke feestjes te wachten, ook komen de feestdagen steeds dichterbij. Voor een feest wil ik er meestal tip en top uitzien. Niet alleen haar, outfit, make-up en de schoenen moeten perfect bij elkaar matchen, ook nagels mogen van mij best opvallen voor een feestje.

Ik heb van mezelf moeilijke, snel scheurende nagels. Helaas worden mijn nagels niet heel snel lang, je zult net zien wanneer ik feestje heb zijn mijn nagels niet zoals ik ze graag zou willen hebben.
Ik heb een heel leuk alternatief gevonden, namelijk: feestelijke kunstnagels!

In de verpakking zaten niet alleen de kunstnagels (maar liefst 24 stuks) ook een bokkenpootje, een nagelvijl, nagellijm en plakstrips waarmee je de kunstnagels ook kan aanbrengen. Hier mijn tips om deze glitternagels met behulp van de lijm aan te brengen, want hoe breng je kunstnagels nu het gemakkelijkst aan?

Vijl je nagels eerst kort en duw voorzichtig de nagelriemen voorzichtig terug. Zoek dan de maten uit die op jouw nagels passen. Wat heel handig is, leg de nagels in een rijtje van klein naar groot. Begin bij de pink met het aanbrengen van de imitatie nagels, werk dan langzaam naar de duim toe. Doe een klein beetje lijm op de kunstnagel, dit is voldoende! Druk de kunstnagels tegen je eigen nagel aan en druk het een beetje vast.

Hoe kan je het makkelijkst de imitatie nagels verwijderen? Trek de gel nagels niet van je eigen nagels  af, zo beschadig je jouw eigen nagels. Breng een beetje nagellak remover aan met aceton aan de zijkant van de nagels. Laat dit goed intrekken en herhaal dit twee keer. Peuter nu de kunstnagel voorzichtig los.


Dit is het resultaat met de kunstnagels! Natural maar met een glimmertje, echt feestelijk! Heel leuk voor kerst, yes kerst komt steeds dichterbij! Of voor een ouderwets feetje. Als je voorzichtig met de nagels doet blijven deze beauties ongeveer 5 dagen lang op je nagel zitten.

Deze nagels zijn te bemachtigen bij de beautywebshop: Alles voor je uiterlijk. En kosten 12,99 per stuk. Ook zijn de nagels verkrijgbaar bij ICI paris XL.



13 opmerkingen:

  1. Ze zien er inderdaad heel erg feestelijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi! Leuk gedaan! Zeker omdat ze vijf dagen blijven zitten is dat wel een goede meerwaarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er best natuurlijk uit. French+glitter kan altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow voor nep nagels vind ik ze er erg goed uit zien!
    Inderdaad perfect voor de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg goed uit! Heel feestelijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er prachtig uit en ze passen ook erg goed. En wat een goede tip om het eraf te halen. Ik heb ooit een keer kunstnagels opgehad en de volgende ochtend had ik een volleybal wedstrijd. Dat was eigenlijk niet zo slim.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zien er geweldig uit! Inderdaad erg feestelijk!
    Fijn dat ze 5 dagen blijven zitten. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind ze erg mooi! Niet te heftig, maar wel heel verzorgd en mooi! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er goed uit en leuk gedaan zou alleen bang zijn dat ze er snel er af zouden gaan x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die zijn echt mooi!

    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen