dinsdag 18 november 2014

She wears high heels, I wear sneakers.

Sommige vinden sneakers helemaal niks, en dragen liever enkellaarsjes. Maar sneakers zijn niet meer bij mij weg te denken. En vooral deze nieuwe MD Runner's van Nike niet, want ik woon haast in deze schoenen. Elke dag heb ik deze schoenen aan, omdat ze gewoon bij elke outfit passen.

Dit is waarschijnlijk niet de eerste keer dat jullie lezen over deze schoenen, want deze sneakers stonden hoog op mijn november wishlist. Toen zei ik al dat ik deze moest hebben, en tada hier zijn ze dan! Ik wilde zo graag mooie maar toch goede sneakers hebben waar ik jaren plezier van heb. En dan zijn het deze schoenen wel! Deze zijn ook nog iets anders dan iedereen dat op mijn school heeft, want ik hoef niet hetzelfde te hebben als iedereen. Dus dat kwam ook nog eens goed uit! Want bij ons op school lopen veel meiden op Nike Air Max die ik dus echt afschuwelijk vind, maar zo heeft iedereen zijn eigen smaak! 
Eerst wilde ik de Nike Rose Runs bestellen, maar toen ik deze een paar weken geleden tegen kwam op internet was ik verkocht, zoals gewoonlijk. Want ik zeg altijd wel dat ik iets heel graag wil, maar dan komt er niks van. En bij deze gelukkig wel! Want deze passen bij elke outfit, of je nou een classy outfit hebt met een mooi blouseje of een stoere outfit met een biker jack. Het kan allemaal! En met deze schoenen loop je echt op wolkjes, en die combinatie moeten schoenen hebben! Maar het merk Nike schrikt iedereen meestal wel een beetje op, want iedereen denkt meteen dat alle schoenen super duur zijn. Dat zijn ze meestal ook vergeleken andere merken, maar dit is dan ook nog een van de goedkoopste schoenen van Nike. Deze kostte namelijk €65, maar ik heb ze op een site voor €58 besteld. Ik weet alleen de website niet meer, maar als jullie hem nog willen zal ik er zeker even naar op zoek gaan!
Zoals gewoonlijk ben ik ook weer enthousiast over deze nieuwe sneakers! Ze lopen zo lekker, en passen ook nog eens overal bij. En wat natuurlijk ook wel fijn is is dat ze maar €65 zijn, dat is natuurlijk nog steeds niet zo goedkoop maar voor Nike zijn doen wel. Jullie zullen deze schoenen nog heel vaak in een outfit post tegen komen!

7 opmerkingen:

  1. Bij mij zitten sneakers ook vast aan mijn voetjes, ze lopen zo lekker...deze zien er heerlijk uit en niet duur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sneakers. Draag hakken en sneakers beide graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh deze vind ik echt tof!
    Ik zoek nog goeie, maar toch mooie sneakers dus hier ga ik zeker eens beter naar kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind ze top! Ik loop vaak op sneakers vanwege mijn rug, maar zo af en toe een hak voelt dat weer zo fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nike air max vind ik persoonlijk ook afschuwelijke schoenen!
    Ik zweer bij mijn zwarte All stars, die passen overal bij! ♥

    BeantwoordenVerwijderen