woensdag 5 november 2014

Jewellery with a serious story

Wie is er nou niet dol op online winkelen? Je komt unieke items tegen die je nergens anders kan kopen. Zoals deze mooie handgemaakte armbanden van Sieraden4life.nl! Deze unieke armbanden vindt je nergens anders, en zijn ook nog eens door moeders in Kenia gemaakt. Waardoor hun een een normaal bestaan kunnen opbouwen in Kibera. Mooie sieraden met een verhaal.

Dit is een mooi, subtiel armbandje met een net iets andere draai. De armband heet Ibiza Blue Night en ergens vind ik de naam heel erg bij het armbandje passen. De armband is gemaakt van een koordje en is namelijk met de hand gevlochten.In het bandje zitten hele kleine gouden steentjes in vast geknoopt. Het levert een leuk, origineel armbandje op. Wat enorm knap als je zo'n armbandje zelf even in elkaar zet. De moeders uit Kenia krijgen een eerlijk salaris voor de armband, yes it's fair trade!

Het armbandje staat erg stoer bij koele kleuren en is erg makkelijk om je pols heen te krijgen. Ik vind het armbandje erg leuk, het laatste koordje heeft een aqua kleur wat een speels effect geeft. I like!
Het armbandje is hier koop voor €9,95.

De mooiste armbanden zijn de subtiele armbanden met een fris kleurtje. En raad eens, zulke armbanden kun je bij Sieraden4Life wel vinden! Zoals deze prachtige beach armband met neutrale kleurtjes zoals de kopere, witte en steentjes kraaltjes maar toch nog een leuke twist met de mint groene kralen. Een echte zomer armband voor een dagje naar het strand. Als je deze musthave wilt bestellen kan je dat hier doen voor €11,95.

Waarschijnlijk ben je deze armbanden wel eens tegengekomen op weheartit of instagram. Want deze grote zilveren armbanden maken je outfit helemaal af! Deze grote armband maakt geeft je outfit net iets extra's, en dan vooral dit exemplaar. Deze ingetekende vormpjes heb ik nog niet eerder gezien, dus je hebt een keer iets anders! Je hebt hem ook nog met andere vormpjes en ook nog in het goud, die zijn ook zeker even een kijkje waard! Je kan hem hier bestellen voor maar €8,95!

'Sieraden met een verhaal, we like it!'
Dat deze sieraden het leven van mensen in Kenia hebben verandert, spreekt ons natuurlijk al meteen aan. Maar als je dan ook nog eens een kijkje neemt bij de sieraden wordt je natuurlijk nog enthousiaster! Want wie wil nou niet meehelpen om deze mensen een toekomst te bieden, en dan ook nog eens een leuk pakketje krijgt met prachtige sieraden.

''Maak jezelf en de wereld een stuk mooier''- Birgit Schuurman


9 opmerkingen:

  1. Zo gaaf dat je er ook mensen mee helpt door dit te kopen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooie sieraden. Vooral de laatste zilveren armband vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sieraden. Dat blauwe armbandje vind ik gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op het beach armbandje ben ik een klein beetje verliefd aan het worden, het is zo leuk en een fijne prijs ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sieraden! Ik vind het verhaal erachter ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sieraden en mooie gedachte: Jij iets moois om je arm en een ander ver weg een eerlijk salaris!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit is zo leuk om te zien! Ik moest laatst voor school een opstel maken hoe ik iets goeds kan doen voor de wereld en ik bedacht eerlijke handel met moeders in ontwikkelingslanden dmv armbandjes! Ik vind het een heel mooi en goed initiatief
    Liefs,
    anniekkx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen