vrijdag 7 november 2014

Wishlist november

Afgelopen week heb ik de site Sheinside.com ontdekt. Of nou, ik heb er eindelijk een keer op gekeken op zoek naar warme truien. Ik had er zoveel goeds over gehoor, en ik moest er dus ook even een keertje een kijkje nemen. En wat hebben ze daar leuke kleding! En dat niet alleen, maar ik heb ook sneakers van Nike gezien die ik gewoon moet hebben. Ik laat dus jullie even mijn wishlist van november zien!

De winter komt er ook weer aan, dus dat betekend lekkere warme truien en fluffy vesten. Mijn fluffy vest heb ik al in mijn kast hangen, maar de truien en andere winter items heb ik nog echt nodig! Daarom was ik ook echt op zoek gegaan naar truien en oversized tops. Maar dat is nog lang niet zo makkelijk als het lijkt, voor niet met iemand zoals ik.. Als ik iets bestel, dan moet het ook echt perfect zijn!
Dit is dan mijn wishlist! Het is niet echt verrassend als de winter er aan komt, want er zit een fluffy trui bij, een oversized top en een flannel. Echte winter items! De fluffy trui vind ik echt zo leuk! Hij komt van Sheinside en ik wil hem echt zo graag! Hij lijkt me echt heerlijk voor in de winter, net zoals de flannel van America Today en de rode top die ook van de Sheinside komt. Maar wat bij mij echt op een komt zijn de Nike MD Runner! Ik loop nu op sneakers van de Primark dus ik moet een vervanger zoeken, en toen ik deze tegen kwam was ik op slag verliefd! Alleen Nike is best wel duur, dus ik hoop dat als ik mijn ouders eens lief aankijk ik ze mag bestellen! En als je het dan meteen goed wilt doen kan ik er ook nog een hardloopbroek bij doen, want die heb je in de winter wel nodig! En dan voor deze met een leuk printje.Eigenlijk heb ik maar een make up items, en dat is de I Heart Chocolate palette van Makeup Revolution. Het zou een dupe zijn van het Chocolate Bar palette van Too Faced met een prima pigmentatie. Dat wil ik wel eens proberen!

Elke maand zit ik zo vaak op internet te kijken naar schoenen en kleding, en daardoor wil ik altijd veel te veel bestellen. Terwijl als ik dan wat bestel ik heel weinig bestel, oke rare logica! Maar ik ga denk ik gewoon liever winkelen waar ik alles kan passen in de winkels. Maar het is altijd zo leuk om te kijken online.. O en voor ik het vergeet te vragen, wat vinden jullie van zo'n wishlist artikel? Moet ik het vaker doen? Zet het even in je reactie!





12 opmerkingen:

  1. Die wishlist is echt mooi :) Fluffy tuien, zalig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral die fluffy trui lijkt mij echt lekker warm en zacht zitten x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie items staan er op je wishlist <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Online naar kleding kijken is inderdaad leuk, maar als je het kan passen is het nog leuker, en ben je tenminste zeker dat het goed past.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne wishlist, mooie trui vooral! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh fluffy truien, i love it! Ook de nikes zijn erg mooi! De rest natuurlijk ook ontzettend leuk!
    liefs,
    anniekkx.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke items zitten er tussen! De fluffy trui vind ik erg leuk! Dat met online shoppen, ik heb net hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh die rode trui en blouse erboven <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke wishlist, de fluffytrui en het chocolate palette vind ik onwijs gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke wishlist, die trui lijkt me zo lekker zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke items heb je op je wishlist staan <3. Die rode trui en die nikes vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen