dinsdag 4 november 2014

Do you have this in pink?

Roze op je nagels, dat is bij mij wel heel bijzonder. Want ik houd niet zo veel van roze, en dan al helemaal geen roze nagellak. Maar toen ik laatst een winactie had gewonnen zag ik dat er een nagellakje van Trind bij zat. En ook al was hij roze, ik moet hem toch wel even proberen! 
Ik had de leuke nagellakjes wel eens op verschillende blogs gezien, maar ik had echt geen flauw idee waar ze Trind verkochten. En dat weet nu eigenlijk nog steeds niet, maar ik heb er nu wel een in mijn bezit! Niet de eerste kleur die ik zou kiezen, maar ik weet nu wel dat ik nog wel meer nagellakjes wil van Trind!

Miss O'Hara is echt een knal roze kleur, die lekker opvalt. Dus zeker iets voor de roze liefhebbers onder ons! En zelfs ik vind hem ook wel leuk, maar dan moet hij natuurlijk wel een goede dekking hebben.

Toen ik het flesje in mijn handen had had ik verwacht dat je heel gemakkelijk je nagellak aan kon brengen met dit kwastje. Dat was ook wel zo door de vorm van de dop, maar ik vond het kwastje niet zo fijn. Of in het begin niet, want dan komen er dikke klodders van af! Maar na een hand ben je er wel aan gewend, dus is het eigenlijk geen minpunt.

En je raad het al, als ik foto's wil maken scheuren mijn nagels dan net weer. En dat was deze keer ook het geval! Maar ik moest er toch wat van maken. Zoals ik al zei is dit echt een lekkere knal kleur, en dan vooral voor in de zomer. Of voor in de winter als je klaar bent met de sobere winter kleuren. Dat kan natuurlijk ook! De nagellak dekt al goed met een laagje, maar met twee laagjes krijg je een mooier effect. En dan de houdbaarheid, daar ben ik enthousiast over! Bij mij houdt nagellak meestal twee à drie dagen, maar deze vier à vijf dagen! Bij de vierde dag begint hij iets te chippen, maar dat is beter dan ik had verwacht!

Ook al is het niet echt mijn kleur, ik ben toch erg enthousiast over dit nagellakje! Hij heeft een goede dekking en blijft super lang zitten! Ik pak dit kleurtje denk ik niet zo snel, maar ik wil zeker nog wat andere kleuren proberen! Alleen dan heb ik nog een probleem, ik weet niet waar je ze kunt kopen. Weten jullie dat toevallig?

30 opmerkingen:

  1. Deze dame heeft geen idee, waar je deze lakjes kunt kopen, maar gaaf is de kleur echt wel....mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een mooi kleurtje maar zou hem zelf niet dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook steeds minder van de roze kleurtjes, maar dit vind ik toch echt wel een leuk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik draag zelf ook geen roze nagellak, maar het merk lijkt me erg fijn!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk roze kleurtje! Dit is dan wel weer echt mijn kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele leuke kleur! Ik heb zelf Trind lakjes die ik kocht bij Etos, daar verkopen ze deze kleur vast ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de tip! Ik ga zeker eens kijken bij de Etos!

      Verwijderen
  7. Ik weet ook niet waar je hem kan kopen. Balen dat je nagels net scheurde! Maar alsnog is het een leuk kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een heel mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleur! Leuke blog heb je, ik volg je hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vind het een heel leuk kleurtje!
    Houd juist wel van die roze zoete kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kleurtje! Ik krijg er heimwee naar de zomer door! :D XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een mooie kleur!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo'n lekker roze kleurtje kan altijd! :D Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk roze kleurtje, leuk voor de zomer! Al ben ik steeds minder van de roze lakjes, zou ik deze wel willen hebben (:

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh, wat een ontzettend leuk kleurtje. Superfijn ook dat 'ie zo lang blijft zitten. Bij mij gaat een dergelijk lakje ook meestal binnen enkele dagen al chippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben gek op roze nagellak dit is ook een hele mooi kleur roze. Het merk lijkt me ook fijn ik lees er regelmatig goede reviews over.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi lakje, alleen geen idee waar trind te koop is

    BeantwoordenVerwijderen
  18. The pink nail colour has the perfect pink and I adore pink :)

    Thank you for your pleasant comment on my blog. You have a beautiful blog and now I wonder if you want to follow each other?

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker vrolijk kleurtje!! Altijd leuk voor in de zomer. Tijdens de andere seizoenen zou ik er ook niet zo snel naar grijpen. En geen flauw idee waar je ze kan kopen gezien ik het merk helemaal nog niet kende ^^

    x Aurélie

    BeantwoordenVerwijderen