maandag 13 oktober 2014

Blue boots+ Update


Brrrr, druppels die één voor één op het raam tikken, eekhoorntjes die zich klaarmaken voor de winterslaap en allemaal gekleurde bladeren in het rond, yes it's autumn! Binnenkort ga ik kleding shoppen maar tegen nieuwe hippe schoenen in een stash zeg ik geen nee!

Een poosje geleden was ik aan het surfen op het internet, opzoek naar nieuwe laarsjes. Mijn vorige laarsjes waren helaas heel erg beschadigd. Vorig jaar had ik bijna precies dezelfde laarsjes alleen dan in het zwart. Ik sprong bij een vriendin achterop de fiets en ja hoor ik bleef met de laars achter een onderdeel van de fiets haken. Wat baalde ik! Gelukkig mocht ik dit jaar weer nieuwe laarsjes uitzoeken en koos ik bijna dezelfde als mijn geliefde zwarte laarsjes.

De laarsjes zijn van het merk Cellini en lopen ongelooflijk lekker. Net alsof je wolkjes onder je voeten hebt! In de laarsjes zit een soort wol wat het in de laars lekker warm maakt. Het model van de laars vind ik ook zo leuk, het is lekker vlot met een rauw randje maar maakt het toch meisjesachtig. Je merkt dat de laars een goede stevigheid heeft, er zitten goede stevige zolen in. De kleur is ook nog eens super pretty! Wil je deze laarsjes ook shoppen? Deze laarsjes stelen de show en zijn online tekoop op Ziengs maar ook in het filiaal van Ziengs zelf.

Update
Vanilles bestaat nu alweer bijna één jaar en zoals je het misschien al opgevallen is, heeft Vanilles een complete frisse lay out gekregen. We hebben een ontwerpje gemaakt en Britt heeft als het ware live op Vanilles gezet. Hiervoor willen we Britt heel erg bedanken, super lief dat je er zoveel tijd in stopt en ons wil helpen!


Door: Daniëlle

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige laarsjes! Ze zijn super leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie laarzen had nog nooit van het merk gehoord en super dat ze ook nog eens zo lekker lopen x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie laarsjes!

    Liefs Amber

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige laarsjes ! En wat onwijs lief van Britt! Nieuwe lay-out is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke laarsjes, die zijn wel helemaal mijn smaak, ook de kleur is supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke laarsjes! Ik kan het me zeker voorstellen dat het lijkt alsof je op wolkjes loopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh my god, wat een schattige laarsjes! Ik vind ze ook iets heel stoers hebben, vooral de kleur.. de kleur is echt AWESOME!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, nieuwe lay-out! Leuk dat Britt jullie geholpen heeft, mij ook.
    Mooie laarsjes!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen