zaterdag 4 oktober 2014

Musthave for autumn


Het frisse weer komt eraan, de winterjassen, laarzen en herfstkleren mogen weer uit de kast worden gehaald. Tijd om weer leuke autumn items te scoren! Ik word altijd zo vrolijk als ik geslaagd ben bij een winkel zo ook deze keer! Ik ontdekte Sans- online, een webshop vol met merken die ik graag draag. Ik keek gelijk bij het kopje blazers en toen vond ik een erg leuk item die ik graag met jullie wil delen!

Ik had het vestje rond een uur of vijf besteld en hij was de volgende dag al in huis. Ik had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Wat een goede service! Ook was het pakketje erg netjes ingepakt, ik ben dik tevreden!


Het vestje wat ik mocht uitkiezen is van het merk Vila Clothes, één van mijn favo kleding merken. 
Deze musthave is in allerlei maten te koop. In de webshop kan je kiezen voor de kleuren combinatie zwart met wit of grijs met wit. Het vestje vind ik erg vlot en lekker warm voor een herfstdag. Ook is de kwaliteit van het vestje erg goed. Wat ik zo leuk aan dit item vind is het printje, lekker vrolijk! Ook vind ik het erg leuk om mijn andere kledingstukken te combineren met dit super leuke herfst item!
Ik draag dit vestje met plezier, leuk voor de herfst en het zit zo fijn! Niet te strak maar toch losjes. Je kan onder het vest voor een gekleurd topje gaan of voor zwart, net zoals mij op deze foto's. Ik combineer het verder met een hippe spijkerbroek en mijn geliefde allstars. Maar het is maar net wat jij wil. Als je dit vestje ook besteld kan je er je eigen twist aangeven!

Deze herfst musthave is te koop voor  €34,95 en komt uit de nieuwe collectie van Sans- online.


Door: Daniëlle

28 opmerkingen:

  1. Aaaah wat een super mooi en heerlijk warm uitziend vest <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah dat vestje is echt heel erg leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vestje, Vila is echt zo'n mooi merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vestje, dit staat je heel erg mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat vest staat je erg leuk hoor, wauw! Dat is wel het type vestjes dat ik ook graag zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een fijn vest voor deze tijd van her jaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf vestje! Hij lijkt heel erg op het vestje dat ik laatst bij Sans-Online heb besteld hihi, daarvan komt volgende week een artikel online! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een lekker warm en leuk vestje zeg !
    xxx Jasmin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk vestje! Perfect voor de herfst en winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig vestje!
    Staat je erg goed!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Super mooi!
    En fijn dat het zo snel ging!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk vestje! Staat je goed. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WAt een prachtig vestje. Ik draag ook altijd veel vestjes in de herfst, inderdaad een musthave.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een onwijs mooi vestje, echt leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een tof vestje. Ik vind hem je erg leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi vestje! Vila is ook een van mijn favoriete merken, vooral hun jurkjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk vestje! Echt ideaal voor in de herfst inderdaad. Mooi! x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig. Prima webshop dus. Moet ik ook maar eens snel iets bestellen.

    Liefs Pearl

    BeantwoordenVerwijderen