donderdag 23 oktober 2014

Hugo Boss Ma Vie Pour Femme

Elke keer als ik bij de Douglas kom word ik betoverd door alle luxe parfums en make-up merken zoals Mac. En ook deze keer was het raak, ik kwam namelijk het prachtige parfum Ma Vie tegen van Hugo Boss. Het mooiste en lekkerste parfum dat ik ooit heb gezien, want kijk eens naar het flesje! Zo prachtig! 


Waarschijnlijk herkennen jullie de verpakking al, want Ma Vie is in het zelfde flacon gehuld als de voorgangers Nuit en Jour van Hugo Boss. Een prachtig flacon, met een chique vrouwelijke uitstraling. Maar deze keer uitgevoerd in een zacht roze kleurtje. En als je aan roze denkt dan denk je aan een zoete, bloemige en frisse geur. Erg leuk samengesteld!


De samenstelling van de geur wordt beschreven als fris, innemend en uniek. Het bestaat uit drie delen genaamd modern, vrouwelijk en vertrouwen. Het is dus een hele frisse maar ook vrouwelijke geur. Een keer iets anders dan haar voorgangers, want dat waren namelijk wat zwaardere geuren terwijl dit een hele frisse en lichte geur is. Perfect voor overdag!

Topnoot - Cactus bloem
Hartnoten - Roze fresia, jasmijn en delicate rozenknoppen
Basisnoot - Ceder hout

Er was nu een actie dat je er een gratis kwasten rol bij kreeg van Hugo Boss. Erg handig voor op reis of als je onderweg je make-up wilt doen. En natuurlijk is deze kwasten rol ook weer in dezelfde stijl als de prachtige flacon. Een erg leuk extraatje!

Ma Vie is echt een prachtig parfum, die ik bij mijn parfum stash kan toevoegen! Het is een heerlijke geur voor overdag, of voor 's avonds als je een niet al te zware geur wilt op doen. De geur is erg fris en vrouwelijk, wat een geur voor mij ook echt moet zijn! Maar gelukkig is dit niet de enige variant, want er zijn ook nog twee andere parfums die deze voor gingen. Genoeg keuze dus!

Ma Vie Hugo Boss 30 ml - €53

Liefs Lisa

11 opmerkingen:

  1. Ik ken de geur niet, maar het zal mij niets verbazen dat 'ie heerlijk is. Handig ook zo een tasje voor je kwasten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een fijne geur! Wat een leuke aanbieding met die kwastenrol, heel handig voor reizen inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd naar de geur. Hij lijkt me erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op de geuren van Hugo Boss. Met name Deep Red. Dat is een wat zwaardere geur, maar zo lekker! Deze frisse variant lijkt me ook heerlijk! Leuk dat je er een cadeautje bij kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt leuk! Van Hugo Boss heb ik ook enkel Deep Red! Populair blijkbaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me fijn!
    De verpakking ziet er erg leuk uit!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit zooo een fijne geur!
    Mijn zus gebruikt 'm erg vaak & ik ruik haar altijd al aankomen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het klinkt echt zo goed! Lijkt me een fijne geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne geur! En kei mooie foto's ! Ik volg je trouwens vanaf nu via bloglovin , volg je me terug? xx

    BeantwoordenVerwijderen