woensdag 1 oktober 2014

Ontwerp het zelf!


Hoe leuk is het als jouw telefoon beschermd wordt door je eigen ontworpen unieke mobile case? Niemand heeft hetzelfde telefoonhoesje als jou en je ontwerpt het helemaal zelf! Je kan alles aanpassen naar je eigen smaak.

Ik ontving een aantal dagen geleden mijn eigen ontworpen telefoonhoesje van de webshop Webprint. Je zit helemaal goed bij Webprint voor telefoonhoesjes. De service is goed, het pakketje wordt snel verzonden, wat jij hebt ontworpen wordt ook echt afgedrukt op je telefoonhoesje. Ook worden de pakketjes goed verpakt.Wat ik eigenlijk niet verwacht had was dat de foto's die met mijn telefoon zijn gemaakt (de onderste vier) scherp zijn afgedrukt.


Ik stond te popelen om mijn zelf ontworpen case nu eindelijk met mijn eigen ogen te bewonderen. De case ontwerp je met behulp van een makkelijk programma, je hebt het programma zo onder de knie! Je kan allerlei foto's toevoegen die jij leuk vind. Als je een foto gebruikt die blijkbaar minder kwaliteit heeft dan de andere foto's geeft het programma dit aan. Super handig! Ook kan je foto's zo verplaatsen zoals jij wil. Je kan foto's kantelen, draaien, verschuiven, verplaatsen er zijn zo veel mogelijkheden! Links zie je op de foto hoe het ontwerp er in het programma uitziet en rechts zie je hoe het is afgedrukt op een telefoonhoesje.

Je kan voor de volgende modellen je case ontwerpen: Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Iphone 4s, Iphone 5s of voor je Ipad. Als je een hoesje ontwerpt kan je kiezen uit een hardcase of uit een softcase, ik koos voor een softcase. De zijkant van een softcase is gemaakt van stevig rubber. Het zit strak om mijn telefoon en ook worden de randen van mijn telefoon goed beschermd. Je kan de kleur van je hoesje ook bepalen. Je kan namelijk kiezen uit een zwart of wit hoesje. Omdat ik een witte telefoon heb ging ik ook voor een wit telefoonhoesje. Een zelf ontworpen telefoonhoesje bij Webprint kost  €14,95 zowel een hardcase als een softcase.

Enthousiast!
Wil je lekker creatief bezig zijn en ben je zat van die standaard telefoonhoesjes? Surf dan snel naar webprint en ontwerp je eigen case!


Heb jij al je eigen telefoonhoesje ontworpen bij Webprint?


Door: Daniëlle

15 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er echt zo leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel bekend bij Webprint maar niet vanwege een telefoonhoesje het ziet er wel erg gaaf uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super tof, leuk en persoonlijk hoesje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    Ook erg leuk om aan iemand te geven:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs gaaf hoesje! Tof dat je hem helemaal zelf kan maken, dat maakt het heel persoonlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit heb ik net nodig mijn hoesje lubbert. De softcase wordt toch siliconen mee bedoelt he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Cindy, ja klopt het is een silioconen hoesje die erg strak om je telefoon zit, hierdoor wordt je telefoon goed beschermd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat is erg leuk! Mooie collage heb je gemaakt als achtergrond voor je telefoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is echt super leuk! Ook heel mooi! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik wist niet dat webprint ook hoesjes verkocht. hij is leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb ook wel eens zelf een hoesje ontworpen. Vond dat erg leuk toen :)

    BeantwoordenVerwijderen