donderdag 9 oktober 2014

Mijn favoriete budget kwasten

Toen ik net begon met make-up vond ik kwasten onzin. Waarvoor heb je nou weer kwasten nodig? dacht ik. Maar nu ik wat verder ben met make-up, ontbreken de kwasten natuurlijk niet in mijn make-up stash! En ik zit nog op de middelbare school, dus dan heb je ook niet geld genoeg om een paar mooie en goede kwasten van Real Technics te kopen. Dus dan maar overgaan op budget merken, en dat bevalt me nog wel goed! Kijk je mee naar mijn favorieten?

Kwasten mogen niet ontbreken bij iedereen die van make-up houdt. Want hoe breng je anders je make-up aan? Zelf wil ik er niet te veel geld aan kwijt zijn, maar ik wil toch wel een redelijke kwaliteit. Een combinatie die meestal niet zo goed samen gaat. Maar Essence is toch wel mijn favoriete budget merk qua oogschaduw en kwasten! En dan vooral de kwasten, ze zijn zo fijn! En natuurlijk ook lekker budget! Ook heb ik nog een kwast van de H&M en een van de Primark, ook echte budget toppers!

Dit zijn ze dan! Deze kwasten gebruik ik gewoon altijd, elke dag. Het maakt niks uit wat voor look ik maak, of welke producten ik gebruik, dit zijn gewoon mijn standaard kwasten die ik gebruik.

Als eerste de kwasten van Essence gebruik ik al heel lang, misschien al wel een jaar. Als eerste de roze blush kwast, een mooie zachte kwast die je blush mooi en subtiel aanbrengt. Deze was maar €2,79! In dezelfde collectie zit ook een poederkwast die ik daar ook een hele tijd voor heb gebruikt, maar de laatste tijd gebruik ik hem om mijn bronzer aan te brengen. Erg fijn! Dus je kan hem gewoon voor je compact powder gebruiken of voor je bronzer. Deze is iets duurder dan de blush kwast namelijk €2,99. Haast geen verschil! En er is natuurlijk nog een smokey eye kwast die ook bij mij niet kan ontbreken, want ik vind hem gewoon erg fijn! Hij brengt de oogschaduw makkelijk aan, en je kan er ook nog eens mee blenden. Dit was de goedkoopste kwast van alles, deze was namelijk maar €1,29! Dan twee kwasten die ik afgelopen week gekocht heb, maar die zijn zeker niet te min! Want van Vera Camilla had ik de H&M foundation/BB cream brush opgemerkt. En hij is zo fijn! Hij brengt je BB cream zo mooi aan! Helemaal geen streperig effect, maar gewoon perfect! Dit was dan weer de duurste kwast, maar dan heb je ook wel wat! Deze was €6,99.En dan als laatste mijn poeder kwast van de Primark, of nou ja, het is eigenlijk een foundation kwast maar daar gebruik ik hem niet voor. Want daar heb ik mijn H&M kwast al voor! Maar deze van de Primark is van goede kwaliteit en dus prima! En al zeker voor de prijs van €2,50!

Ik gebruik dus alleen maar budget kwasten, maar dit zijn echte toppers! En het is natuurlijk budget dus zo'n setje heb je voor ongeveer €15! Echt geen geld dus! Dus als je net zoals mij wilt uitproberen met kwasten, en je de basics nodig hebt zijn dit gewoon prima kwasten! Goede kwaliteit en een klein prijsje, ja deze kwasten hebben een keer deze combinatie!

Wat zijn jullie favoriete kwasten?

Liefs Lisa

10 opmerkingen:

  1. Fijne kwasten zeg. Ik heb twee setjes besteld op e-Bay en die bevallen mij echt ontzettend goed. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kwasten heb je! Ik gebruik meestal mijn kwasten van de Hema, simpel en goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HEMA heeft ook een aantal fijne kwasten, ik vind de grote witte kwast heel fijn voor mijn blush en gebruik de blending brush ook graag! Verder gebruik ik kwasten van Zoeva, uit de bamboo set

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijken me fijne kwasten voor een fijn prijs!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben het echt helemaal met je eens, 4 van de 5 heb ik ook, en ze zijn echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh ja hele fijne kwasten :) Ik gebruik eigenlijk alleen maar essence kwasten en vind ze erg goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kwasten! De laatste in het rijtje heb ik zelf ook en die gebruik ik echt dagelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. H&M kwasten. Daar worden heel veel positieve dingen over geschreven. Bij ons is er maar een kleine h&m vergeleken met grotere steden dus binnenkort ga ik toch een naar een groter filiaal om daar bij de make-up te kijken. Leuk review!

    BeantwoordenVerwijderen