zaterdag 18 oktober 2014

Fashion update: Furry vest



Herfst betekent fris weer met nieuwe kleren en gloednieuwe trends. Niet alleen dierenprints ga je veel zien dit najaar, maar ook mijn favoriet: furry vesten. Furry vesten zijn lekker warm en super zacht, zeker een go voor deze herfst!

Met een furry vest kan je eindeloos combineren. Verschillende kleuren tops, sweaters of met een shirt wat een bijzonder model heeft. Het is ook heel leuk om je furry vest te combineren met een hele stoere wax broek. Zelf vind ik het erg leuk om de stijlen lief en stoer te combineren in één look.

Ik ben deze keer voor een spierwit shirt gegaan wat mijn outfit neutraal maakt, waardoor het ''knuffel vest'' lekker opvalt. Ook combineerde ik het met mijn nieuwe favoriete broek van Only en met deze super coole Nike Air Max. In deze look is het ook leuk om een grote of subtiele statement necklace uit je stash te halen en om te combineren. Vaak kies ik mijn zilveren ketting met een subtiel glitter staafje.

Gave footwear mag niet ontbreken in je outfit. Deze Nike Air Max lopen als wolkjes! De grijze details van het paar passen heel goed bij het vest en brengen het stoere gevoel van deze look naar boven.

Furry vest: The Sting
Shirt: Only
Broek: Only
Nike Air Max: Nike 

29 opmerkingen:

  1. <3 furry vest! Je broek en schoenen zijn ook te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke outfit zeg! Ik ben gek op die vestjes! Heerlijk warm!! gafe schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie schoenen zeg!

    Liefs Lara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your shoes!

    http://misspippisstyle.blogspot.hu/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit!! <3
    Liefs, Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfit! Ik ben zo dol op mijn fluffy vest, ik draag hem bijna iedere dag! Ik heb er zelfs een tweede bij gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat vest lijkt me echt heerlijk warm! Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolute must have dit jaar :D
    Vorig jaar was het al zo maar toen vond ik ze nooit goedkoper dan 40 euro
    Nu gelukkig wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke look :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aghhh, die furryvesten zijn zo leuk....en heerlijk warm...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hét pluspunt van kouder weer: Fluffy vesten. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoef alleen maar naar dat vest te kijken en ik kan al bijna voelen hoe zacht dat stofje is! Mooie outfit heb je ermee gecombineerd. :) Ik heb zelf ook een trui van hetzelfde materiaal, hij zit zo lekker warm en zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hou van deze soort vesten. wil er me ook al een hele tijd eentje aanschaffen maar heb nog niet eentje gevonden dat me echt perfect stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit, wat een heerlijk vest!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleur vest! Ik zoek ook nog hét perfecte fluffy/furry item voor het najaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke vest!
    Je hebt hem mooi gecombineerd!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem echt geweldig, staat je super goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De fluffy vest is erg mooi! Leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat vest is echt zo leuk! Mooie outftit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. die zachte vesten worden echt hot deze herfst!
    Bedankt voor het delen van deze post ;)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen