zaterdag 11 oktober 2014

Chique hangers


Soms loop ik te ijsberen op mijn kamer, ik heb na wat items switchen net een outfit aan. Maar ik heb soms geen idee hoe ik mijn look kan afmaken. Om weer de ''standaard items'' te pakken begint mij langzamerhand ook te vervelen. Eerlijk is eerlijk, het is lastig om net de perfecte finishing touch te vinden, Maar don't worry ik vond de webshop Zuzzy!

Whoop whoop, deze awesome oorbellen lagen laatst op mijn deurmat, yes uit de nieuwe collectie! De collectie van Zuzzy wordt regelmatig ge update dus Zuzzy loopt voor in fashion world.

Wat zijn het originele oorbellen! De oorbellen waren erg leuk verpakt met super schattig hartjes papier. Je kan er namelijk ook voor kiezen of de Zuzzy items ingepakt moeten worden. Voor een kleine bijdrage kan er zelfs een persoonlijk kaartje bij worden geschreven wat het ontvangen toch iets specialer maakt.

Deze oorbellen zijn super maar dan ook super pretty. Voor classy op een gala zijn deze oorbellen zeker een go. Maar ook voor een normale schooldag maken deze oorbellen je look zo goed als af!
De kraaltjes verwisselen ook nog eens van kleur als je de oorbellen in de zon legt heb ik gemerkt, zo cool!

Ik ben verliefd op deze oorbellen, ik draag de oorbellen erg vaak, ik kan er maar geen genoeg van krijgen! Deze earrings kosten 7,50, geen geld voor deze mooie hebbe dingetjes!

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de andere oorbellen in de nieuwe collectie van Zuzzy. Oh en er zijn ook speciale acties, daar ga ik zeker eens naar kijken!


Waarom shoppen bij Zuzzy?

● Er is binnen Nederland gratis verzending, geen zorgen er komen dus geen extra kosten bij!
● Als je iets niet kan vinden mail dan gerust Zuzzy, je wordt goed geholpen!
● Als je op maandag t/m vrijdag voor 14.00 besteld, is het dezelfde dag al verzonden. Wat een service!



 Door: Daniëlle en Lisa


15 opmerkingen:

  1. De oorbellen zijn zeker origineel, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke oorbellen zeg! Heel veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het niet gratis is in België. Maar mooie oorbellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie oorbellen zeg!

    Liefs lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke oorbellen! Ik kende de webshop nog niet. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe oorbellen zeg! lekker opvallend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat zijn die onwijs leuk zeg! Ik kende dit merk nog helemaal niet.
    Bedankt voor de tip :)

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog nooit van Zuzzy gehoord maar ze zien er wel mooi uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie oorbellen zeg! Die eerste fotoo is ook goed gelukt :)

    Love, Lisette
    www.247stylish.com

    BeantwoordenVerwijderen