maandag 27 oktober 2014

Herfst shoplog


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een shoplog heb gedaan. Mijn herfstvakantie zit er alweer een poosje op, maar natuurlijk heb ik weer lekker gewinkeld, of course deel ik het met jullie!

Ik ben in Utrecht geweest, wat een super leuke stad zeg! Er zijn niet alleen winkels met een bekende naam, er zijn ook winkeltjes die niet zo bekend zijn. Ik kocht een sieradenboom in een winkel waar je van alles kan kopen, helaas weet ik de naam niet meer op te noemen. Aan de sieradenboom hang ik mijn oorbellen, super handig en het staat heel leuk! De sieradenboom kost €3,99.

Yes, ik kwam de super schattige parfum flacon van Katy Perry tegen bij Kruidvat. Het is een parfum uit de oude collectie en heet Pur. Ik vind de parfum zo leuk, de geur ruikt super fris en de vorm van de parfum is super pretty! De parfum kost €19,95.

Ook heb ik gewinkeld met vriendinnen, het was super gezellig! Ik kocht bij Only dit leuke, warme vest. Het is één van mijn lievelings vesten geworden! Dit vest is heel fashionable voor een koude dag en houd je lekker warm. Het vest kost €44,95. 

Als het aan mij ligt zitten de broeken van Only toch het lekkerst! Ik mocht een broek uitkiezen van mijn moeder. Ik koos voor deze stoere spijkerbroek met ritsen van Only. De broek zit zo lekker en is super leuk te combineren! De broek kost €49,95.

Heb jij al leuke spullen geshopt voor de herfst?

Kleine update: Door omstandigheden is er woensdag geen artikel online, maar zaterdag staat er wel weer een artikel voor je klaar!


17 opmerkingen:

  1. Leuke items heb je gekocht! Die sieradenboom is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie aankopen het luchtje Pur lijkt mij erg lekker de flacon alleen al ziet er super uit x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De parfum van Katy Perry ziet er erg lekker uit! De sieradenboom, wow, zoiets zocht ik al lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige items. Vooral het vest vind ik erg mooi en ideaal voor de herfst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen! Ik ben pas geleden bij de Primark geweest en daar heb ik wel wat dingetjes geshopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankoopjes! Dat parfum van Katy Perry heb ik geloof ik het zusje van mijn vriend ene tijdje terug nog cadeau gedaan, die ruikt wel heel lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de sieradenboom leuk die je hebt geschopt in Utrecht ...het vest vind ik supergaaf, het ziet
    er heerlijk warm uit!Ik heb eigenlijk nog niet echthertfstspulletje gekocht, ik ga nooit zo seizoensgericht op pad ..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die vest is prachtig!
    Die sieradenboom is erg leuk!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die sieradenboom leuk, die zou ik ook wel op mijn kamer willen hebben staan!
    En ik kan me wel voorstellen hoe lekker warm dat vest zit. :) Leuke spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dingen, vooral het vest van de Only!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen!

    Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het luchtje ruikt echt heel erg lekker!
    Wil 'm eigenlijk ook nog wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben benieuwd naar dat oudere Katy Perry parfum! En je vest is echt supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen