woensdag 15 oktober 2014

Om te zoenen

Welke lipstick is nu het meest geschikt voor een kille herfstdag? Knal kleurtjes zijn te heavy voor een autumn day en hele donkere tinten vind ik voor mezelf toch nog iets te gedurfd. Vandaag probeer ik natuurlijke lipstick tinten uit van Collistar met een glimmertje. 

De huls van de lipsticks zien er erg chique uit. Collistar is een iets duurder merk, dus ik vind dat dit heel professioneel oogt. Ook is de huls iets kleiner waardoor je de sticks gemakkelijk in je broekzak of in je tas kwijt kan.
De naturelle tinten van de lipsticks vind ik super mooi in combinatie met een glimmetje. Hoewel ik ook erg nieuwsgierig ben naar de matte uitvoering. Ik ben enthousiast over de swatches, de pigmentatie ziet er niet verkeerd uit!


Links: Rossetto Puro 6 Beige. Rechts: Rossetto Puro 67 Mogano Stefania. Persoonlijk vind ik de kleur Rossetto Puro 67 Mogano Stefania het mooist. Deze kleur is net iets natureller met een mooie glans.


De lipsticks zijn super fijn om aan te brengen, de kwaliteit is prima en de kleurtjes zijn helemaal perfect voor een herfstdag. Ik heb mijn nieuwe liefdes helemaal gevonden!
De lipsticks zijn te koop bij de drogisterij bij jou in de buurt voor €19,95. 


Door: Daniëlle

22 opmerkingen:

  1. Alleen de hulzen vind ik er mooi uit zien zelf ken ik dit merk verder nog helemaal niet (ja alleen van naam) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit merk zie ik eigenlijk nooit in de winkel en hoewel de lipsticks er prachtig uitzien zou ik ze door de prijs niet kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super fijne lipstick en wat een mooie kleurtjes! Xx Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm beetje duur, maar zijn wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn echt heel erg mooi!....top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ze zijn inderdaad om te zoenen! ;)
    Liefs Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had nog nooit van dit merk gehoord maar de lipsticks zien er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes zeg <3 En wat een prachtige foto's heb je gemaakt, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi zeg!! Zelf heb ik geen ervaring met dit merk. Misschien moet ik er maar snel kennis mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rossetto Puro 67 Mogano Stefania vind ik persoonlijk het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie lipsticks! Ik heb nog nooit wat van dit merk geprobeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pareltjes <3
    Heel erg mooi en ook een heel fijn review!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze wel mooi! Mooie kleurtjes :D

    BeantwoordenVerwijderen