donderdag 16 oktober 2014

W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour palette

Elke keer zag ik weer een review over een W7 palette, en dan ook elke keer baalde ik dat ze niet in mijn stad werden verkocht. Want iedereen heeft ze, en ik heb ze nog nooit ergens gezien. Tot twee weken geleden, ik had ze namelijk eindelijk gevonden! Ik heb meteen het W7 In The Buff palette gepakt, daar was ik zo benieuwd naar!


Dit is echt zo'n palette wat je gewoon moet hebben, een groot palette vol met nude tinten en dat ook nog eens budget! Alleen als je dit palette wilt hebben, moet je er ook even naar zoeken. Zoals ik dat deed. Want je kunt ze niet bij alle Op=Op shops of DA's vinden. Dus voor wie een W7 palette wilt moet maar even goed zoeken! 

Zoals bijna elk palette gaat dit palette ook van licht naar donker. En in dit geval tot een crème highlighter tot een pik zwarte oogschaduw. Ik vind de kleuren echt prachtig, en waar ik bang voor was was dat ze te veel op elkaar leken. Maar dat is gelukkig niet het geval! 

Dan de swatches, en wow wat een pigment! Vooral van de laatste 4 oogschaduws, zo'n goede pigmantatie! In totaal zitten er drie matte tinten en dus 9 metalic tinten. Want de rest is allemaal met een metalic finish, dat had van mij op zich niet gehoeven. Als er gewoon een paar met zo'n finsish erin hadden gezeten vond ik het wat mooier, maar deze tinten zijn ook prachtig dus waar zit ik nou over te zeuren!

Dit is de ooglook die ik er mee gemaakt heb, een ooglook die of voor overdag kan of voor 's avonds als je niet al te veel make-up draagt. Ik heb hem niet te donker gemaakt door de zwarte er in te verwerken, maar redelijk licht gehouden. Hier heb ik Sand, Chocolate, Wave en Thunder gebruikt.

Kortom, ik vind het echt een prachtig palette! Je kan er alle kanten mee op. Je kan hem gebruiken bij je dagelijkse make-up maar ook voor een avondje stappen. De oogschaduws zijn goed gepigmenteert en de kleur is heel erg mooi. Wel moet je even opzoek naar dit palette, tenzij je in een grote stad woont want dan kun je gewoon naar de dichtstbijzijnde DA of Op=Op shop!

W7 In The Buff Natural Nudes Eye Colour palette - €6,95 

Liefs Lisa



7 opmerkingen:

  1. Hij is zo mooi! Ik wil deze zelf ook nog en het nights palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooi palette deze gebruik ik zelf ook heel erg graag x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een heerlijk palet zeg! Ik heb hier al zoveel goede verhalen over gelezen, het wordt tijd dat ik er zelf ook eentje ga aanschaffen! Leuke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi he ! Wat maak je mooie foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig palette!
    Ik wou dat ik hem ook had ....

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil deze heel graag zelf ook nog aanschaffen :)
    Vind 'm erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen