vrijdag 10 oktober 2014

Dagje Den Haag


Afgelopen week ben ik met school naar Den Haag geweest, lekker drie uur in de bus voor alleen maar even naar de tweede kamer gaan zonder ook maar een iemand van het parlement te zien. Maar we hadden gelukkig wel wat vrije tijd dus we konden lekker nog even shoppen!





We gingen dus eerst om 8 uur weg van school en dan 3 uur in de bus op naar Den Haag. Ik ben niet echt een ochtend persoon, dus ik was super chagrijnig en ik was ook nog eens misselijk. Goed begin van de dag! Na drie uur eindelijk aan gekomen in Den Haag blijkt dat we helemaal geen debat gaan bekijken want dat is om twee uur en om vier uur waren we pas klaar met een spel en enquête over je politieke keuze, dus geen debat voor ons .. Of nou ja, je kon er wel heen maar dan moest je eerst door een detectiepoortje en moest je alles afdoen, dus ja dat hebben we maar niet gedaan. Maar we hadden daardoor wel langer de tijd om te winkelen! 

Als ik geld mee krijg van mijn ouders, dan is alles ook op als ik thuis kom! En dat was deze keer ook zo! Ik heb namelijk de BB cream brush van de H&M gekocht die je gisteren al kon zien in een favorieten artikel. Want dit is echt een nieuwe favoriet van mij geworden! De foundation kwast is niet het enige wat ik gekocht heb, ik heb namelijk ook nog een prachtig blauw/groen glitter lakje gekocht bij de H&m voor €2,99. Een lip butter van The Body Shop, en ik ben helemaal verslaafd aan deze lip butter. Hij is zo fijn, en ruikt ook nog eens lekker! Deze was volgens mij €2. En als laatste een nagellakje bij de Etos die ik voor de helft mee heb genomen. Dus nu was hij maar €2 in plaats van €4! 

Willen jullie nog een review van een van deze producten online zien? Zet het dan even in je reactie!

Liefs Lisa






11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie items heb je gekocht! Prachtige foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gezellig uit ben vooral benieuwd naar de twee nagellak x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zo een Dagje Den Haag, echt een leuke stad <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie spullen heb je gekocht!
    Ik ben vooral benieuwd naar dat lakje van Color show!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lip butter lijkt me erg fijn in gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gekocht en ik denk dat je ouders wel weten dat als je geld mee krijgt om iets te kopen dat het ook op is....
    groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind Den Haag zo tof. Wat een prachtige lak die rode trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je mooie dingen gekocht!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stad, ik ben er zelf nooit echt geweest, toch eens doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke aankoopjes! Ik ben heel nieuwsgierig naar die h&m kwast! Dingen van de body shop zijn altijd heerlijk :D

    BeantwoordenVerwijderen