woensdag 22 oktober 2014

Victoria Secret/Meet my new love

Laatst keek ik foto's op Instagram en ik vond een foto waarop stond dat producten van de lijn Victoria Secret nu verkrijgbaar zijn bij Etos. Helaas geen Etos bij ons in de stad, maar ik had nog hoop. Ik ging namelijk naar Utrecht. En yes, ik heb daar mijn allereerste Victoria Secret product gescoord!

Er stond een heel schap vol met producten van de lijn Victoria Secret. Ja, waar moest ik beginnen?
Ik besloot al snel dat ik voor een body mist wilde gaan. Lekker fris voor als je hebt gedoucht en lekker fris wilt ruiken of een beetje verkoeling nodig hebt met een goddelijke geur.
Ik heb zelf voor de geur Aqua Kiss gekozen. De geur zit in een flesje en ziet er super chique uit met de gouden details en het plaatje van de mooie blauwe waterlelies. Het is een flesje met 250 ml en het geeft een heerlijke geur. Er zitten verschillende ingrediënten in de body mist, waaronder bloemblaadjes. In deze geur overheersen de bloemblaadjes en geeft het de geur een heel fris gevoel.

Dit flesje is mijn nieuwe liefde geworden, mijn eerste VS product en ik ben er nu al helemaal lyrisch over. Dat alles voor maar €8,99! Ik ben al opzoek gegaan naar mijn tweede body mist maar ik heb gemerkt dat de producten van Victoria Secret in de grotere steden verkrijgbaar zijn. 

Heb jij al een product van de lijn Victoria Secret weten te bemachtigen?



 

19 opmerkingen:

  1. Lijkt me een super fijn product! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar was ik ook al op zoek naar! :)

    Lief Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze variant ken ik nog helemaal niet maar de body mist van VS gebruik ik eigenlijk elke dag wel x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie product van VS! :) Wat lekker dat het heel fris ruikt! Ik heb ook een body splash, namelijk Pure Seduction! Fijne review!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! De geur lijkt mij erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De verpakking alleen al is fijn!
    De geur lijkt me heerlijk!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag ze deze week in de folder van Etos staan, dus ik ga morgen maar eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ziet er ontzettend lekker uit! Zeker de geur van bloemblaadjes is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou deze body mist ook graag uit willen proberen ;)
    Leuk zeg!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb er al een kunnen bemachtigen, de roze.... Hij ruikt suuuuuuuper lekker....
    Doei! Elisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw hij lijkt me heerlijk!
    Liefs rosanne :) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die ga ik ook eens proberen ! ;)
    Liefs Anoek

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijkt mij heerlijk :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh deze staat ook nog steeds op mijn wishlist! De geuren lijken me zo lekker, en het flesje zelf ziet er inderdaad ook heel mooi uit. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijne review! Ik heb de sheer love shampoo van VS. Hun producten zijn echt heel fijn :)

    Liefs, Roxanne

    BeantwoordenVerwijderen