donderdag 2 oktober 2014

OOTD - personal

Laatst liep ik samen met mijn broertje door het weiland om foto's te maken van de paardenbloemen, toen we nog even naar achter gingen om naar de schuur te kijken. Want thuis bouwen we een nieuwe schuur voor de machines, en we hebben meteen even wat outfit foto's gemaakt! Kijk je dus even mee naar mijn outfit?


Dit is dan de schuur die we aan het bouwen zijn! Zo ver zijn ze gekomen afgelopen week, de eerste bouwweek. Het is natuurlijk eerst even wennen met al die mensen achter je huis, en een drukte van machines achter. Maar uiteindelijk komt er natuurlijk een mooie schuur voor terug! Het duurt nog wel even tot hij klaar is, dus nog even geduld hebben!




Dit is dan mijn outfit! Ik ben dol op deze leren broek van de Paris2Day! Hij zit super fijn, en ik draag hem echt heel vaak wat je ook wel kan zien want hij wordt een beetje vaag. Zo jammer! Maar voor nu is hij nog mooi, dus draag ik hem gewoon nog steeds erg regelmatig! Daar boven heb ik mijn zondags blouse aan, want ik heb hem haast elke zondag aan. Hij is best netjes, en ik ben echt verliefd op de kleur. Bordeaux rood! <3 Echt zo'n mooie kleur! Dit is een van de weinige items die ik in deze kleur heb, maar hopelijk worden dan er nog meer! En natuurlijk mijn All Stars horen daar ook bij. Alleen ik heb door het gras gelopen waar blijkbaar wat roest door heen zat door het grasmaaien, dus nu zijn ze helemaal oranje! Ik kon wel janken toen ik ze zag, maar even in de was en dan zijn ze weer helemaal mooi! En nog om de outfit nog even af te maken een riem van de Primark, niet zo bijzonder! O en ik zie het nu pas, maar ik had mijn koeien sokken aan! Daardoor zie je een mooi roze randje boven mijn All Stars uitsteken .. Ach ja.

Blouse - Paris2Day
Broek - Paris2Day
All Stars - Converse
Riem - Primark
Horloge - Esprit


Mijn broertje wilde wel foto's maken, maar hij wilde graag ook op de foto. Het was echt zo grappig, want hij poseerde zo raar! Zo lijkt hij echt heel schattig en lief, maar dat is hij echt niet altijd! Maar ik ben in ieder geval wel blij dat hij natuurlijk foto's wilde maken, en hij was ook hartstikke blij met deze foto dus hopelijk wil hij het nog wel eens vaker doen!

Het was weer even een tijdje geleden dat we een outfit post online gezet, want de laatste was nog van de Baggy Sunday reeks! Vinden jullie zulke artikels wel leuk? En willen jullie dit dan ook wat vaker op Vanilles zien? Laat het even in weten in je reactie! O en trouwens, ik heb een nieuwe bril! Hij is niet heel veel anders dan mijn vorige, maar hij is iets groter en het is toch even wennen! 

Update winactie
De winnaars van de telefoonhoesjes zijn bekend! We hebben eerlijk geloot en er komen drie lucky girl uit. De winnaars zijn geworden: Hanna, Zoe & Nailsbyfml. Er zullen nog meer acties online komen dus houd Vanilles goed in de gaten!


Liefs Lisa


10 opmerkingen: