vrijdag 17 oktober 2014

Catrice Sun Glow Shimmery Bronzing Powder

Een tijdje geleden kwam ik erachter dat ik nog geen bronzer had. Shame on me! Ik vond het eerder niet zo nodig, en waarom €5 uitgeven als je het ook ergens anders aan uit kunt geven? Dat is echt mijn standaard motto, dingen die je niet nodig hebt hoef je ook niet te kopen! Maar ik had toch echt een bronzer nodig, en heb dus deze beauty meegenomen!


Deze bronzer leek me perfect voor in de zomer, met de vele glitters er in. En ze zeggen natuurlijk dat je er een zomerse glow van krijgt, echt voor in de zomer dus! Alleen een probleem, het is geen zomer meer! Dus dan zit je eigenlijk niet meer te wachten op een bronzer met glitters .. Maar soms valt hij nog mee als het licht mee zit. Ik heb de kleur 010 meegenomen, maar ik weet eigenlijk niet of er ook nog een andere variant is. Want wij hebben niet zo'n extra groot schap.






De verpakking vind in niet echt speciaal, maar het printje van de bronzer zelf vind ik wel een leuk detail. Want je beauty producten moeten er toch wel een beetje mooi uitzien! Toen ik hem net gekocht had, was ik helemaal in de zevende hemel. Maar nu, ja ik vind de verpakking toch wat minder! Dat heb ik wel eens vaker, maar het gaat natuurlijk om het product zelf en niet om de verpakking!



Op mijn arm lijkt de bronzer matt, maar dat is hij zeker niet! Hij zit vol glitters en valt dus lekker op. Leuk voor in de zomer of met kerst, maar niet echt voor nu. Je kunt hem wel makkelijk subtiel aan brengen maar valt dan toch wel op. Voor op mijn jukbeenderen vind ik hem echt prachtig, maar om te shapen kun je beter een matte bronzer gebruiken en dus niet deze. Want dan zit je straks helemaal onder de glitters! 

Het is een mooie bronzer voor beginners, maar zelfs ik vind hem niet altijd zo fijn en mooi. Hij is namelijk een beetje oranje en ook poederig. Waardoor je hem alleen subtiel aan kunt brengen. Voor mij is dat niet echt een probleem, maar als ik toch wat bruiner door de zon ben geworden dan is dit al geen optie meer voor mij. Dus deze is echt voor de lichte huidjes onder ons!

Catrice Sun Glow Shimmery Bronzing Powder - €4,99

Hebben jullie nog tips voor een mooie matte bronzer?

Liefs Lisa

11 opmerkingen:

  1. Wauw, deze is echt prachtig! Zo mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is echt een mooie bronzer, staat je ook heel mooi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi, maar voor nu vind ik matt inderdaad mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij indd mooi, gebruik zelf graag een matte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee dit is inderdaad geen shape bronzer maar ik vind m wel echt heel erg mooi! Ik shape eigenlijk bijna nooit..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat hij voor jou wat tegenvalt!
    Hij zou goed zijn voor mij, ik heb namelijk een vrij bleke huid.

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij ziet er heel erg mooi uit, maar ik zou eigenlijk niet zo goed weten wat het beste bij mij past, glanzend of mat....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is such a beautiful color!

    ♡Tallia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer van de glitters, dat is inderdaad iets minder voor in de winter, maar hij staat je wel heel goed! Ik ben zelf ook nog op zoek naar een mooie bronzer, wil ik toch ook eens uitproberen. ;p

    BeantwoordenVerwijderen