dinsdag 14 oktober 2014

Essence Lash Princess volume mascara

Elke keer als ik naar de Kruidvat ging, zag ik hem staan. De nieuwe Lash Princess mascara van Essence. En elke keer heb ik hem dan ook laten staan, want ik had namelijk al een goede mascara van Catrice. Maar toen ik in de boekhandel kwam en zag dat je bij een Glamour deze mascara kreeg, twijfelde ik niet meer. Deze gaan allebei met mij mee!


Wat is het toch een plaatje! Ik vind het echt een prachtige verpakking! Hij ziet er echt uit als een luxe mascara, en niet zo'n mascara van €3. Wat hij toch echt is! Ik heb eigenlijk nog nooit een mascara van Essence gehad, maar met het uiterlijk heeft hij al een voorsprong! Maar hij is niet alleen mooi, maar ook handig. Want de decoratie is wat stroever, waardoor je hem makkelijk kan vasthouden en niet weg glijd. Super handig!



Essence beweert dat je met deze mascara een dramatisch volume kunt creëren. Dat heb ik op zich wel nodig met mijn dunne wimpers, dus ik hoop dat dit de mascara voor mij zal zijn! Ook zullen je wimper dikker worden, en dan wel met de beloofde dosis volume!




 Op het eerste gezicht was ik een beetje teleurgesteld. Want ik ben echt vreselijk met zulke grote borstels. Maar dit is een, zoals Essence dat noemt, cobra borstel die dus niet helemaal recht is. Dus dat bied nog uitkomst! Maar wat ook een nadeel is van zo'n grote borstel is dat de haartjes meestal dan niet van rubber zijn. En zulke borstels vind ik juist fijn, maar wie weet!

Ik heb de mascara heel subtiel aangebracht, want met zulke borstels breng je al snel te veel aan. Maar ik vind het effect zo wel mooi! Als je het dus een beetje subtiel aan brengt, of met tact dan voor kom je de spinnen poten en ook de klonters. Maar voor een heftige ooglook kan je hem natuurlijk nog wat extra aanzetten voor een nog dramatischere look.

Ik ben echt onder de indruk over deze mascara! Toen ik het borsteltje zag zakte de moed in mijn schoenen, maar het is toch een prachtige mascara! En dan vooral het uiterlijk, ze hebben er duidelijk werk van gemaakt! Maar het resultaat mag er ook wezen! Je krijgt mooie wimpers voor terug met veel volume en het beloofde dramatische effect. Wel even oppassen met hoe je het aanbrengt, want voor je het weet zit je vast aan de spinnen poten en de klonters.  

En nu heb je dus een Glamour en een mascara voor maar €3,49! Terwijl normaal de mascara al €3,39 kost, een goeie deal dus! Dus als je deze deal ook niet wilt missen kun je even bij de dichtstbijzijnde boekhandel langs gaan!

Essence Lash Princess Volume Mascara - €3,39 

Liefs Lisa

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi resultaat! Sowieso de uiterlijk van deze mascara vind ik al helemaal top x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je wimpers zijn echt mega lang, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de mascara zelf toch onwijs leuk om te zien....echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat fijn, ik heb deze net vandaag gekocht! Het was vooral de verpakking dat me aansprak, maar door dit artikeltje ben ik heel erg benieuwd geworden wat deze mascara gaat doen voor mijn wimpers. Bij jou is er al een heel mooi resultaat. Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga morgen zeker eens binnenspringen in de boekhandel!
    Hij is echt prachtig!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het resultaat er echt heel erg goed uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het resultaat is verbluffend, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het resultaat bij jou echt prachtig!
    Hoor echt heel veel goeie dingen over deze mascara ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb hem zelf ook en ik vind hem echt super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd fijn om een goede low budget mascara te scoren! Bedankt voor de mooie review.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een mooi effect! En alleen die verpakking al.. Heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw ik heb al veel over deze maskara gehoord!
    en ik vind hem zelf ook super mooi ;)
    Alleen de verpakking al :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen