donderdag 3 april 2014

Action make-up opberg bakje



Een maand geleden ben ik dit leuke opberg bakje al eens tegen gekomen. Ik had te weinig geld dus had ik hem niet mee genomen. Maar laatst weekend kwam mijn moeder met deze aanzetten ! Ze wist dat ik zo'n een graag wou hebben, dus heeft ze deze bij de Action gekocht ! 




Dit is dan het bakje, hij heeft een groot vak waar dus makkelijk je grote oogschaduw palette in kan, je foundation en poeder. En bij de kleine vakjes passen makkelijk je lipsticks in. En bij het middel grote vakje kan je je mascara, eyeliner en oogschaduw kwasten in kwijt. Super handig ! Bij de Kruidvat had je hem ook nog in andere varianten maar bij de Action alleen deze. Wel jammer, want ik zou graag nog een andere willen hebben !



Dit is dan wat ik in mijn opberg bakje heb gestopt. Het is echt een elke dag bakje, dus gewoon de producten die ik elke dag gebruik. Maar mijn lipsticks draag ik natuurlijk niet elke dag. Maar dat ziet er gewoon mooi uit ! Ik heb hem op mijn bureau staan, samen met een spiegel waardoor ik me snel op kan maken. Want ik treuzel echt veel 's morgens. En daardoor kom ik vaak te laat.

Ik ben echt heel blij met mijn make-up opberg bakje van de Action ! Je kan er makkelijk je elke dag 
make-up in kwijt, en je kan hem overal neer zetten. Super handig ! En de prijs werkt ook een beetje mee, want dat is namelijk maar €1,49 !

Dit make-up opberg bakje is te koop bij de Action voor maar €1,49.

Door Lisa





3 opmerkingen:

  1. Oeeeeh super handig! Staat heel erg netjes. En ook nog eens zo goedkoop. Die moet ik ook hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zo ook naar de Action om te kijken of ik hem kan vinden :) Thanks to you girls <3

      Verwijderen
  2. Ik heb dit bakje ook gezien!
    Hij ziet er super mooi uit en handig ook om je make-up in op te bergen ;)

    Xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen