dinsdag 15 april 2014

Best artikel dump!




Afgelopen zaterdag kon je je favo artikels spammen. En ik heb met veel plezier jullie leuke artikels gelezen! Het was daarom ook heel lastig om een leuke top drie te maken. Na alle artikels te lezen van de blogs is het me uiteindelijk toch gelukt. Hier zijn de top drie artikels voor mij die in de reacties stonden:




 Het artikel van Ellen staat bij mij op nummer 3. Ze laat de oogschaduw zien die ze in haar oogschaduw stash heeft staan. Door het lezen van haar artikel weet ik al snel welk oogschaduw palette ik op mijn wishlist wil zetten. Je raad het vast al, het Too faced Natural Eye palette.





Veel mensen zitten erg tegen de maandag op.Vanessa geeft je de tips om de maandag te overleven. Ze geeft tips waar je echt wat aan hebt en die ik misschien ook wel ga gebruiken! Daarom staat ze bij mij op nummer 2.



                                                       


Tromgeroffel, mijn top nummer 1 artikel is van: Kirsty . Ze laat een heel mooi palette zien en heeft hele goede, duidelijke swatches voor je. Daarnaast heeft ze zich ook nog opgemaakt met de kleuren uit het palette en zie je nog beter wat een goede combinatie kleuren is voor een ooglook uit dit palette.
Welk artikel van deze top drie vind jij het leukst?


Door: Daniëlle

8 opmerkingen:

  1. Aaaaww wat lief dat ik op nummer 1 sta! <3 Dank je wel! :D Ik vind de andere twee artikels in je top 3 ook erg leuk! Het Too Faced Natural Eye Palette wil ik ook nog steeds graag hebben hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik moet zeggen dat ik het artikel van kirsty ook erg tof vond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat lief dat je mijn artikel hebt vermeld, dankjewel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat mijn artikel er tussen staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awwh wat leuk! ik kende alle artikelen al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb alledrie de artikelen gelezen, en ze waren alledrie echt tof!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om dit te doen ook! Heel lief :)

    BeantwoordenVerwijderen