vrijdag 11 april 2014

Pastel on your nails


Laatst zat ik naar mijn nagellak stash te kijken, en zag allemaal verschillende pastel tinten. Ik wist niet dat ik zulke leuke nagellakjes had ! Eigenlijk heb ik best veel donkere kleuren, heel veel blauw en zwart, maar haast geen lichte kleuren. Dus die springen er wel uit. Maar ik kon wel 7 pastel tinten bij elkaar zoeken, echte lente en zomer kleurtjes ! 

Op alle foto's heb ik twee laagjes van elke kleur op, tenzij er iets anders bij staat.



Dit is echt mijn favoriete nagellakje van dit moment ! Ik heb dan nog geen lange nagels, maar als ik dat had dan deed ik deze heel vaak op ! Samen met Daniëlle hebben we over dit nagelakje een review geschreven die je hier kan lezen. Het is echt een licht lente kleurtje ! Hij dekt goed en begint niet zo snel te chippen. Goede kwaliteit ! Hij is van L'oreal Paris in de kleur 852 pistachio drage en kostte €6,99.



Als ik deze kleur zie dan heb ik al helemaal zin in het warme weer ! Wow, op de eerste foto lijkt de kleur echt heel anders ! Maar op mijn nagels is hij eigenlijk iets lichter, maar mijn camera maakt er een andere kleur van. Het is wel van een trend edition, dus misschien kun je hem nog in een sale bak vinden. Maar hij is niet meer te koop. Hij heet 02 i'm backstage en kostte €1,89.



Alweer een special edition, deze keer van Catrice. Dit is een echt pastel kleurtje ! Hij heeft ook nog een lichte shimmer waardoor hij helemaal lente proof is. Deze nagellak is erg dun dus als je er teveel van opdoet loopt het zo van je nagel af. Maar voor de rest echt een super nagellakje ! Hij heeft 01 scream: ice cream, leuke naam ! En kostte €2,99. 



Nog een paarse pastel tint. Deze droogt echt zo snel ! Super handig ! Misschien was het wel beter geweest als ik hier drie laagjes van op heb gedaan. Want in het midden dekt hij nog niet helemaal zo goed. Hier zit geen shimmer in, maar is zo al mooi genoeg. Deze heet 149 Hello marshmallow! en kostte €1,89.



Dit is ook wel een favoriet ! Een rustig nude kleurtje, wat ook een pastel kleur is. En wat is hij mooi ! Hij past echt overal bij. Hij dekt in goed in twee laagjes, en droogt in 10 minuten. Super ! Dat ben ik wel gewend van de Hema ! Dit is nummer 66 en kostte €2,99.




Alweer een andere kleur dan hij in het echt is. Hij is meer mint groen dat fel groen. Maar dit lakje heb ik vorig jaar zo vaak gedragen ! Misschien kun je ook wel zien dat hij al bijna leeg is, ik hoop maar dat hij nog steeds te koop is ! Want hij is echt super mooi ! Een leuk kleurtje voor in de lente en de zomer. Hij heet Upper green side en kostte €1,89.



En dan mijn laatste pastel kleurtje, een licht gele ! Op de foto lijkt hij een stuk feller dan hij in het echt is. Daar baal ik wel van ! Maar dit gele lakje draag ik dan weer haast niet. Want geel, ja ik draag hem gewoon niet zo veel. Hij is wel heel handig voor nail arts, want daar heb je vaak wel geel bij nodig. Dit is nummer 3 en kostte €1,99.

Dit waren mijn 7 pastel nagellakjes ! Ik wil er natuurlijk nog meer, vooral van de collectie van L'oreal Paris van de eerste foto. Want dat zijn gewoon super nagellakjes ! Ik heb nu al zin in de zomer met fleurige jurkjes en korte shortjes. Jammer genoeg duurt dat nog even, maar je weet het nooit in nederland !

Hebben jullie nog leuke pastel nagellakjes ?

Door Lisa





13 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurtjes, ik ben zoals jullie ondertussen waarschijnlijk wel weten, echt gek op die pastel kleurtjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lakjes! Ik ben zelf gek op pastel kleurtjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke kleurtjes! Perfect voor deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, super mooie pastel kleurtjes! <3 Kan je met veel dingen combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je eerste en de paarse van catrice springen er voor mij uit. Heerlijk die pastelkleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kleuren, vind de eerste het mooiste xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind pastel kleurtjes echt super leuk op je nagels! Vooral lila en babyblauw vind ik leuk. Staat zo schattig en fris. Vooral als je handen een beetje bruin zijn vind ik het mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleuren! Ideaal voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben dol op pastelkleurtjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kleuren. Helemaal gaaf voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die mint kleur van loreal is inderdaad erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen