zondag 13 april 2014

Baggy sunday look #11


Door onze danswedstrijd afgelopen zondag, kon ik even geen baggy sunday look online zetten. Maar deze keer heb ik foto's buiten gemaakt, en deze foto is daar het resultaat van . Het was weer lekker weer, maar net toen ik de foto's ging maken was de zon weg. Jammer , want het was meteen een stuk kouder !

Deze keer is het geen echte baggy sunday look, want ik 's middags uit eten met mijn oom en tante, en mijn gezin. Dus dan ga ik echt geen sweater dragen ! Daarom heb ik me ook iets meer opgemaakt dan normaal. Een winged eyeliner, die eindelijk een keer goed is gegaan ! Mijn calling coral lipstick van essence, en ik heb een nieuwe foundation die goed zijn werk doet ! Nu weer even over mijn baggy sunday look , ik heb mijn favoriete spijkerjasje aan, die ik eigenlijk te vaak aan heb. Ik heb hem echt al super lang, hij was mij eerst nog te groot. Maar vorig jaar heb ik hem weer eens aangedaan , en hij zat gewoon goed ! Gelukkig maar. In de zomer gebruik ik hem gewoon als jas, maar nu kan ik hem nog gewoon zo aan doen. Daaronder heb ik een gewoon beige hemdje, die mooi bij mijn nieuwe riem past. En samen met mijn bruine broek, die echt super lekker zit, vind ik het echt een leuke combinatie ! En mijn witte allstars niet vergeten. Zoals je wel verwacht, heb ik mijn horloge ook weer om. De volgende keer laat Daniëlle haar leuke baggy sunday look zien. Dus tot de volgende baggy sunday look !

Broek - Paris 2 Day
Hemdje - The Sting
Spijkerjasje - Opject
Riem - winkeltje in mijn stad
Allstars - Converse 

Door Lisa

5 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik vind een spijkerjasje altijd zo leuk voor de lente en zomer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit draag je! Dat spijkerjasje is erg leuk, kan je goed mee combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit heb je aan, staat je goed. Ik vind de kleuren leuk gecombineerd, en dan dat jasje eroverheen maakt je outfit helemaal af.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen