dinsdag 8 april 2014

Essie Parka Effect


Dit is hij dan, mijn aller eerste Essie nagellakje ! Ik was in de Da toen ik deze donker mint groene Essie tegen kwam voor de helft van de prijs ! Ik hou veel van zulke min groene, en licht blauwe tinten. Dus het kwam goed uit dat hij nu maar €5 was ! 




Ik weet niet zeker of hij Parka Effect heet, want ik kon geen andere naam ontdekken. Wel het nummer namelijk 284, Parka Effect. Misschien kan je het nu al een beetje zien, maar er zit een duidelijke shimmer in ! Kleine glittertjes die in de lak vermengd zitten. Geen grove glitters, maar kleintjes waar je niks van voelt. Want het is geen sand lak. Wat misschien ook wel mooi was geweest, want van dat soort lakken heb ik nog niet in deze kleur. 



Dan het kwastje en de swatch. Ik had al veel van Essie gehoord, en dus ook dat je de nagellak makkelijk aanbrengt. Ik heb niet echt grote nagels maar ook geen kleine nagels, en voor mij is het soms nog wel lastig om deze nagellak makkelijk aan te brengen. Maar voor mijn duim is dat geen probleem ! Heb je de swatch al gezien ? Wat een mooie kleur ! En nu zie je het ook beter, er zit een kleine shimmer in. Eerst heb ik een base coat aangebracht en daarna maar een laagje van Essie Parka Effect. Hij dekt super goed ! Hij blijft sowieso 3 dagen zitten, maar na de 3e dag begint hij wel te chippen. Maar dat is ook wel wat ik van nagellak verwacht. Dus dat is helemaal goed !

Deze Essie Parka Effect is te koop bij bepaalde drogisterijen bij jou in de 
buurt voor €9,99 of €5 in de sale.

Door Lisa






6 opmerkingen: