maandag 28 april 2014

Statement necklace





Heb je de stoere, grote, bling bling kettingen al gezien? Statement kettingen zijn helemaal in!
De statement ketting is opvallend maar niet to much. Ik ben nu al dol op deze trend. De ketting maakt gemakkelijk en sierlijk je look af. Ook enthousiast geworden over de statement bracelet? Ik laat je vandaag zien hoe leuk je deze 'beauty' kan combineren.




Deze necklace vind ik zo mooi! Hij past helemaal bij mij. Helaas kan ik maar niet vinden waar deze lieveling te koop is. Wat wel een hele leuke combi is, als je de ketting draagt op basic shirt (zoals je hieronder op een foto ziet) valt de ketting erg op zodat de ketting uit je look springt.


Zoals je op de foto's misschien ook wel kan zien ben ik gek op statement kettingen waar een glittertje van af straalt. Wat ik wel merk bij statement kettingen is dat ik veel grote kettingen zie en niet zoveel kettingen met een fijne structuur. Het is maar net wat jij leuk bij jouw look vindt staan!












Wil je net zoals mij ook een leuke statement bracelet shoppen? Ik heb een paar hele leuke kettingen voor je opgezocht. Ze zijn ook nog eens low budget!


Statement ketting van H&M €9,95

Door: Daniëlle

12 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf ook helemaal weg van statement kettingen! Ik heb er laatst eentje gekocht met heel veel kleurtjes, echt een eyecatcher

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op statement kettingen, heb er laatst nog een aantal gekocht bij Primark. Je hebt mooie uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt dol op statement kettingen <3 Kan er geen genoeg van krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind statement necklace altijd ontzettend mooi! Bij deze vind ik ze allemaal mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is inderdaad de trend van het moment!
    coole kettingen ;)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, statement kettingen zijn zo gaaf, nr.3 is super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er gek op! Vooral je eerste foto is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kettingen! Vooral die tweede met wit is erg leuk voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen