zondag 20 april 2014

Baggy sunday look #12





Allstars, Vans, leren top, kanten top of toch een stoere spijker broek in plaats van een lekker zittende broek. Dan vis ik iets uit de kast en dan weet ik weer niet hoe het leuk te combineren is. Maar vandaag heb ik gelukkig wel een leuke combi gemaakt. Kijk je mee naar mijn Baggy sunday look?
Het is een frisse, leuke paas look!
Vorig jaar zag ik de top die ik op de foto aan heb in het Blauw gemengd met een groenige kleur bij de winkel Vila Clothes. Ik had kleedgeld opgespaard om even flink te shoppen.
Toen ik het shirtje pakte en bekeek zag ik dat er ook nog eens strass steentjes op zaten.. Ik wist direct dat ik deze top moest hebben. Blijkbbaar waren meerdere mensen het met mij eens dus waren alleen de maten: M, L en XL er nog. Ik baalde als een stekker. Mijn maat zat er niet meerbij...  Toch heb ik de top gepast om te kijken hoe hij uitviel. De top met maat M was veelte wijd voor mij. Gelukkig zag ik al snel deze roze favoriet en de keuze was voor mij niet moeilijk hoor!
In de zomer draag ik de top op een stoer spijkerbroekje maar met een koude lente kan je de top ook nog met heel veel mogelijkheden combineren. Omdat het wat kouder was deze week wil ik jullie ook graag laten zien dat zo'n top ook makkelijk en heel leuk te combineren is met een simpel jasje.
Hoe kan je het toch raden, ook deze broek is weer van Only! :) Het jasje is ook van Only wat trouwens erg lekker zit en ook nog eens super hip staat met het leer op de schouders. Alles heb ik gecombineerd met mijn grijze met witte stipjes Vans. Bij Baggy sunday look #14 ga je trouwens mijn hele nieuwe schoenen bewonderen. Dit was voor nu, maar volgende week laat Lisa haar leuke maar bijzondere outfit zien. Lisa en ik wensen je een vrolijk pasen! ☺


                                                          Jasje- Only
                                                          Topje- Vila Clothes
                                                          Spijkerbroek-Only
                                                          Vans-Zalando

Door: Daniëlle

6 opmerkingen: