donderdag 17 april 2014

Catrice All Matt plus foundation


Ik heb al heel wat reviews gezien van deze foundation, en nu wou ik hem zelf wel eens uitproberen. En hier is hij dan, de Catrice All Matt plus foundation ! Heel veel zeiden dat het echt een prima foundation is, en veel gebruiken hem dagelijks. Deze moest ik daarom proberen !





Ik heb de achterkant gelezen, en hij gelooft heel wat ! Hij belooft dat hij geheel mat blijft, de hele dag. Dat hij olie vrij is, en dat hij de huid hydrateert. Ik vond hem helemaal geweldig toen ik hem net gekocht had. Maar toen ik de dop open deed, zag ik geen handig pompje maar een soort stokje. Echt jammer ! Ik zag bij alle blogs waar ik heb gekeken dat er zo'n handig pompje bij zat, maar geen stokje. Hier baalde ik wel erg van.



Hier dan even een swatch. Ik heb eigenlijk wel een moeilijke huid, wat ik eerst niet wist. Want hij lijkt nu wel een beetje oranje op mijn huid. Maar ik heb ook best wel veel op mijn hand gedaan dus daar kan het ook aan liggen. Cynthia van Miss Lipgloss heeft ongeveer dezelfde huidskleur en bij haar was de lichtste kleur, 10 light beige, perfect. Dus bij mij zou hij dan ook perfect moeten zijn. Het is alweer niet echt gelukt, terwijl het toch de lichtste kleur is.Maar als je hem licht aan brengt is hij wel gewoon goed. De dekking wordt dan wel wat minder, maar de dekking is dan nog steeds goed. En misschien is hij in de zomer wel helemaal perfect.

Ook al is hij iets te donker, ik ben erg blij met deze foundation ! Ik gebruik hem bijna elke dag, tenzij ik geen zin in heb om make-up op te doen. Maar met de matt fixing powder van Essence blijft hij de hele dag mat. En de dekking blijft goed, maar als het regent heb je wel een probleem want hij gaat dan lekken en er komen foundation vlekken op je kleding. Maar dat is ook zo bij andere foundations. Hij is er volgens mijn nog in 4 andere kleuren te koop, dus wel iets uitgebreider dan de Stay Matt foundation van Rimmel Londen. Maar hij komt niet al zijn beloftes na, want de foundation alleen blijft niet de hele dag mat. Hij blijft geen eens 2 uur mat, dus als je een foundation zoekt met een mat effect kun je deze beter overslaan. 

Deze All Matt plus foundation van Catrice is te koop bij 
verschillende drogisterijen en kost €6,59.

Door Lisa

9 opmerkingen:

  1. Jammer dat de kleur niet helemaal goed is. Verder klinkt hij wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat het een leuke blog is. Ben je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award. Meer info krijg je op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer van de kleur. Hij ziet er wel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze ook, maar misschien heb ik een oudere versie maar de mijne is een pompje. Het is wel een fijne foundation, maar ik heb nu een nieuwe ontdekt een betere voor mijn gemengde huid.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmm jammer dat hij te donker is en niet lang mooi mat blijft

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je trouwens genomineerd voor een tag. Voor meer info moet je morgen om 6 uur op mijn blog kijken! X nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oke , leuk ! Morgen nemen we zeker een kijkje op je blog ! Liefs , lisa

      Verwijderen
  7. Klinkt best fijn! Jammer dat ie te donker is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks voor de review. Ik had 'm op mijn lijstje staan om uit te proberen. Toch maar niet dus!

    BeantwoordenVerwijderen