zondag 27 april 2014

Baggy sunday look #13


Eindelijk, mijn nieuwe bloemen top van de h&m is er ! Ik heb hem maar meteen aangedaan, en kwam er achter dat aan de achter kant een open rug zat. Maar een zwart hemdje eronder en je ziet er niks meer van. Niet echt een baggy sunday look, maar ik vond dat ik mijn nieuwe top maar even moest laten zien.

Ik ben echt zo blij met mijn nieuwe top ! Het is eigenlijk een crop top, maar je kan hem wel gewoon zo dragen. Zonder dat je je buik hoeft te laten zien. Gelukkig maar, want anders bleef die maar in de kast liggen. Ik heb mijn favoriete spijkerbroek erbij aangetrokken van Only die een beetje high waisted is. Dus dat is ook wel handig bij zo'n crop top. Ik heb hem echt super vaak aan, alleen hij wordt snel vies wat het enige nadeel is van deze leuke lichte spijkerbroek. Ik ben echt getrouwd met mijn witte all stars, ik heb ze de laatste tijd elke dag aan. Je kunt ze heel makkelijk combineren, en lopen ook nog eens lekker. Ook zijn ze lekker zomers, vooral samen met mijn nieuwe bloemen top en favoriete spijkerbroek vind ik het een leuke combinatie ! Maar met deze outfit ga ik gewoon een dagje op de bank zitten artikels schrijven en wat foto's maken van producten en swatches, niets bijzonders dus !

Crop top - h&m
Broek - Only
Schoenen - Converse

Wat gaan jullie deze zondag doen ?

Door Lisa

6 opmerkingen: