zaterdag 5 april 2014

Hair routine



'Wat zit je haar toch mooi!' Ik krijg vaak complimentjes over mijn haar. Vriendinnen vragen hoe ik mijn haar zo vol krijg. En zeggen vaak dat ze jaloers zijn op mijn haar. Geen zorgen, vandaag geef ik mijn secret trucs!
Het geheim zit hem eigenlijk in wat voor soort haar type je hebt. Ik heb best dik haar met krullen en dat is net de juiste combi om meer volume in je haar te krijgen. Als ik onder de douche spring gebruik ik meestal de shampoo van Andrélon. De Perfecte krul past goed bij mijn haar en verzorgd mijn haar ook erg goed. De shampoo ruikt erg lekker en geeft je lekker fris haar. Ook als je de shampoo uit je haar hebt gewassen ruik je een lichte frisse geur.


Als ik me gedoucht heb en mijn haar droog is, pak ik Perfecte krul mousse erbij.
Dit is eigenlijk een soort wax of schuim kan je het noemen. Ik spuit een bolletje op grote van een mandarijn. Hoe meer wax je gebruik hoe meer volume je krijgt. Super veel volume vind ik zelf niet zo mooi en bovendien wordt je haar hier erg plakkerig van en hard. Met een kleine hoeveelheid schuim kan je het easy en snel in je haar kneden waardoor je een heel mooi en vol effect in je haar krijgt.


Af en toe gebruik ik ook de shampoo en de conditioner van L'Oréal paris die in de goodie bag van de Graiza Red Carpet Awards zaten. De producten bevallen me erg goed maar ik blijf toch nog even op mijn oude vertrouwde Andrélon. Wat zijn jouw favoriete haar producten?

Door: Daniëlle

15 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Daniëlle! Je hebt echt heel erg mooi haar!

    Liefs nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi bos krullen heb je: jaloers!
    fijne producten!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne producten gebruik je & je hebt een erg mooie bos haar! Ben jaloers op je mooie slag/krullen! Ps. ja ik heb het bakje ook <3 Ga er binnenkort ook een artikel over plaatsen, hopelijk vinden jullie dat niet erg? Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de lieve reacties!
    @Svenja, nee hoor anders hadden we het niet online gezet. Veel plezier met het bakje!
    X Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit en wat heb je prachtig haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te zien! :) Wat heb je mooi haar! De mousse voor krul lijkt me fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat heb jij mooi haar zeg!! ik wou dat ik zulk haar had ;)
    leuke routine! leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt echt mooi haar en mooi dat eigenlijk maar twee producten nodig hebt. De Alverde UV protector gebruik ik de laatste tijd vaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke haar routine en je hebt prachtig haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! X
    http://glossygirlme.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een superleuk artikel!
    Ikzelf vind de producten van john frieda geweldig :)

    Xx julia

    BeantwoordenVerwijderen