woensdag 16 april 2014

Coral kiss



Smak! Deze lipstick is om te zoenen! En helemaal leuk voor een warme zomer wanneer je net je cocktail hebt opgedronken. Of misschien leuk om indruk te maken op de boys! Vandaag review ik deze koraal kleurige lipstick van Essence! En laat ik je weten of deze lipstick goed is voor je eerste zoen!

Mijn zusje kwam vorige week thuis met precies dezelfde lipstick en ik werd gelijk verliefd op de kleur, een keer wat anders en zo gaaf! De kleur maakt de lipstick zo aantrekkelijk. Ik zag al helemaal voor me bij welke kleuren de koraal stick past. Ik was zo enthousiast dat ik samen met een vriendin snel naar de stad ben gegaan.


De kleur van de lipstick is Coral Calling 01. Dit is bij alle Essence lipstickjes goed aangegeven zo kan je kijken welke kleur het mooist bij jou staat. Eerst heb ik gekeken bij de testers en ik zag gelijk al dat dit een leuke lente kleur is voor mijn lippen.


De kleur op mijn lippen is echt koraal en heeft eigenlijk wel een knal kleurtje. Ik vind het erg leuk maar je moet er eigenlijk wel van houden. Als je eet of wat drinkt, merk ik dat de lipstick niet erg lang op je lippen blijft zitten. Terwijl deze editie van Essence wel gewoon Long Lasting Lipsticks heet. De naam klopt dus niet helemaal. De lipstick blijft ongeveer twee uurtjes op mijn lippen zitten daarna moet ik weer gewoon bij stiften wat wel heel jammer is. Maar voor €2,29 vind ik het wel een goed product. De Essence Long Lasting Lipsticks zijn verkrijgbaar bij Kruidvat.


Dit is het resultaat met de kiss stick op. Hoe leuk ik het kleurtje ook vind, raadt ik je het toch niet aan om deze liptstick te gebruiken bij 'je eerste zoen'

Door: Daniëlle

6 opmerkingen:

  1. Ik heb geloof ik ook exact deze kleur:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem ook en vind hem echt heel erg mooi!!:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kleurtje! Wel jammer dat ie niet zo lang blijft zitten. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooi kleurtje, echt een lente kleur.
    En hij staat je ook nog eens prachtig.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kleurtje. Eerste zoen hmmm dat is lang geleden haha al zal mijn vriend niet blij zijn als ik hem een kusje geef met lippenstift en toch doe ik het stiekem gnagna

    BeantwoordenVerwijderen