zaterdag 12 april 2014

FOOD: Things i like to eat




Nog een klein beetje peterselie op mijn gebakken ei, and it's ready! Ik ben echt een snoepkont als het om lekker eten gaat. Gelukkig ben ik een lucky girl en kan mijn moeder erg lekker koken! Maar ook als ik langs mijn opa en oma ga maakt mijn oma de lekkerste soepen! Ik laat je vandaag lekkere recepten zien die je zeker moet gaan proeven! En wie weet ga je 'watertanden'.


Spareribs is echt mijn favoriete stuk vlees! Wij hebben bij ons in de buurt een steak house restaurant waar je heerlijke spareribs kan eten en ik ben er echt dol op! Zo heb ik spareribs eigenlijk ontdekt. Als we uit eten gaan vind ik het echt heel lekker op spareribs te bestellen met wat knoflook saus echt super lekker!


Biefstuk of zowel tournedo is ook mijn lievelings stukje vlees, lekker mals met champignon en fijn gesneden uitjes, ik ben er dol op! Mijn moeder kan dit zo lekker maken! Als je dit op de menu kaart ziet bij een restaurant raad ik je echt aan om dit stukje vlees te gaan proberen!


Romige, chocolade smaak met een lichte smaak koffie heeft het recept tiramisu. Dit toetje heb ik ontdekt in Italië en het is één van mijn lievelings toetjes. Op vakantie is het extra feest, want dan eten we tiramisu extra vaak als toetje. Helaas is het wel een caloriebom maar even sporten en het is de moeite waard!

Ik stond echt met open mond naar deze plaatjes te kijken, ik kreeg opeens trek in lekker eten.☺
Er staat nog veel meer lekker eten op mijn lijstje, maar dan werd mijn lijstje wel te lang!
Wat vind jij lekker om te eten? 

Pssst, vanmiddag komt er een extra artikel online. Benieuwd? Houdt Vanilles vandaag heel goed in de gaten.

Door: Daniëlle

6 opmerkingen:

  1. Aaaaah hier krijg ik echt enorme trek van op de vroege ochtend haha. Tiramisu is trouwens echt mijn lievelings toetje/gebak. Ik eet het laatste tijd niet vaak, maar als ik het eens eet, dan geniet ik er extra van <3 Jullie ook een heeeeel fijn weekend gewenst! Liefs Svenja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, hier krijg ik zelfs zo vroeg op de ochtend honger van! Tiramisu is heerlijk inderdaad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door jullie artikel heb ik nu zin in tiramisu, hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmm, dit ziet er echt lekker uit! Herken je het gevoel, je hebt spare ribs gegeten en je handen hangen vol? Ik hoop dat ze er steeds doekjes bij geven in dat restaurant, haha. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hmm die ribbetjes.. thx now i'm hungry :d

    BeantwoordenVerwijderen