donderdag 10 april 2014

Technic eyeshadow palette


Al weer een tijdje terug had ik een paar dingen uit mijn Technic box gereviewd. Waar je hier en hier de artikels terug kunt lezen. Deze keer zijn deze leuke oogschaduw palettes aan de beurt ! En dan ook meteen de laatste, want dit waren dan de producten die in de Technic box zat.



Dit zijn dan de kleuren, het zijn smokey eye palettes. En wat vind ik ze mooi ! Vooral die met de bruine tinten en dan samen met de rood/oranje kleur. Eigenlijk zijn het gewoon de basic smokey eye palettes maar dan met een andere kleur erbij. Een keer iets anders !



Dit is dan de zwarte variant. Ik heb nergens namen kunnen ontdekken, of nummers. Maar waarschijnlijk zijn ze gewoon voor deze box gemaakt. Want verder heb ik het merk Technic ook nergens in de winkels zien liggen. Maar het zou wel een goed merk kunnen zijn als het in de winkels lag.Want dit is echt een goed oogschaduw palette ! Wat ik wel jammer vind is dat de zwarte met een lichte shimmer, moeilijk aan te brengen is. Maar voor de rest is de highlighter goed, en de andere zwarte tint en de paarse zijn gewoon goed. Niks op aan te merken !



Naar dit palette was ik wel nieuwsgierig naar ! Het lijkt op het eerste gezicht gewoon een nude palette, maar door de rode/oranje kleur is het toch nog iets anders. Toen ik de kleuren op mijn arm aan bracht voor de swatches, was ik zo enthousiast ! Wat een goede pigmentatie ! Vooral de rode/oranje en de donker bruine tinten zijn super mooi ! Met de witte en de licht bruine tinten erbij, en het wordt een mooie oog look ! Deze zal ik zeker nog vaak gaan gebruiken !  


Dit soort kwastjes zaten bij de palettes, hier heb ik niks aan want ik gebruik mijn smokey eye pencil van Essence. Daar maak je , zoals je van de naam ook zou verwachten, heel gemakkelijk een mooie 
smokey eye look !

Kennen jullie het merk Technic ?

Door Lisa






5 opmerkingen:

  1. Ik kende dit merk nog niet, maar wat een mooie pigmentatie zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het onderste palette vind ik erg mooi! Ik ken de dit nog merk niet, maar de kwaliteit lijkt me super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het merk nog niet, maar de palettes zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het merk nog niet, maar er zitten mooie kleurtjes tussen

    BeantwoordenVerwijderen