woensdag 9 april 2014

Tag give compliments




Vorige week werden we (Daniëlle en Lisa) getagd door nailsbyfml met een nieuwe leuke, creatieve tag! Deze leuke tag is bedacht door Liesbeth. Het is zo'n positieve tag dat we het zo'n leuke tag vonden en gelijk besloten hadden om hem ook te doen.

Voordat we deze tag beginnen, zijn er een aantal regeltjes.
1. Noem degene door wie jij getagd bent
2. Tag 3 andere personen
3. Je mag de vragen niet veranderen.
4. Liesbeth zou het leuk vinden als je erbij zet dat zij deze tag bedacht/gemaakt heeft, maar dit hoeft niet

Noem één verbeterpunt aan de blog van degene die jou getagd heeft
Daniëlle: 'Dit is een hele moeilijke vraag, ik vind de blog van nailsbyfml hartstikke mooi, leuke lay-out mooie frisse kleurtjes. Misschien iets minder plaatjes om het logo, zo kan je het logo ook eerder onthouden. Hoewel dat er eigenlijk ook wel erg vrolijk uit ziet..'
Lisa: 'Ja dit is echt een moeilijke vraag,  ik vind je blog namelijk super ! De kleuren vind ik echt tof. Net zoals Daniëlle zei, misschien een wat herkenbaarder logo.'

Noem één ding wat de blog van degene die jou getagd heeft uniek/mooi maakt
Daniëlle: 'Nailsbyfml schrijft eerlijk over producten en schrijft ook nog eens heel leuk!'
Lisa: 'De leuke artikels, ze verzint altijd weer leuke nieuwe dingen !'


Wat is je favoriete quote?
Daniëlle: 'Don't give up, stay strong.'
Lisa: 'Ik heb niet echt een favoriete quote, maar als ik er een moet noemen is dat "Everything has beauty, but not everyone can see." '


Wat maakt je dat je positief/bent/blijft/wordt?
Daniëlle: 'Hoe moeilijk het soms ook klinkt, aan de leuke dingen denken die je nog gaat doen.'
Lisa: 'Kijk niet meer naar het verleden maar juist naar de toekomst.'

 
Zijn jouw complimenten altijd gemeend?
Daniëlle: 'negen van de 10 keer zijn ze echt gemeend'
Lisa: 'Bijna altijd wel, tenzij ik iemand niet wil kwetsen. Maar voor de rest zijn al mijn complimenten gemeend !'


Wat is jouw laatste gekregen compliment?
Daniëlle: 'Dat was van Femke, ze schreef bij de comments van de Baggy sunday look, dat ze mijn haar prachtig vind. Ik vind het altijd erg leuk als iemand een reactie achter laat op Vanilles.'
Lisa:'Van mijn tante, die zij dat ik leuke schoenen aan had. Maar we krijgen natuurlijk ook allemaal leuke reacties waar ik super blij mee ben !'


Stel: je vriendin heeft een nieuwe jas en jij vind hem gewoon lelijk, maar je wilt toch graag iets aardigs tegen haar zeggen. Wat doe je?

A: Je zegt niks.
B: Je geeft haar een (niet gemeend) compliment.
C: Je zegt iets anders aardigs.
Daniëlle: 'Ik zit te twijfelen tussen A en C. Ik zou denk ik niets over de jas zeggen maar als ze iets anders nieuws heeft gekocht en ik het leuk vind, zou ik wel zeggen dat het haar leuk staat.'
Lisa:'Dit is een lastige, ik denk dat ik dan voor A zou gaan als ik niks anders aardigs weet te zeggen. Maar anders dan word het C. Maar ik zou niet voor B gaan !'

Dit was de tag give compliment ! We vonden hem leuk om hem in te vullen en hopen dat jullie hem leuk vinden om te lezen ! Je mag hem natuurlijk over nemen ook al ben je niet getagd.


Vanilles tagt/nomineert:

♡  Luuke

Julia

Ellen

Wat vonden jullie van deze tag ?

Door: Lisa en Daniëlle

6 opmerkingen: