vrijdag 18 april 2014

Lente foto's ♥


Laatst was het zo mooi weer, het was wat warmer en natuurlijk ook het zonnetje erbij. Perfect weer om buiten foto's te maken ! Buiten had ik alleen niet zo veel te fotograferen , dus ben ik meteen naar de geiten wei gegaan. En heb ik mijn lieve geiten maar gefotografeerd, deze foto vind ik echt de mooiste ! Het oog is zo helder op deze foto ! Kijk je mee naar mijn lente foto's ?



















Dit waren dan mijn lente foto's ! Omdat het nog lente is zijn er nog weinig bloemen bij ons in de tuin. Wel jammer, want ze zijn juist leuk om te fotograferen ! Vooral van die grote rozen en madeliefjes die ik op mijn hemdje van de Primark heb staan. Mijn geiten waren echt moeilijk te fotograferen ! Ze bewogen de echt de hele tijd, vooral de twee kleine geitjes. Maar de foto's zijn toch wel mooi geworden ? 

Willen jullie vaker zo'n foto artikel ? Of eerder een photo dairy ?

Door Lisa

5 opmerkingen:

  1. Ahhw de geitjes! Lieff! Leuke en mooie foto's allemaal :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto;s! lief die konijntjes. geiten hebben altijd van die gekke ogen xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb jullie genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award, morgen staat hij online op mijn blog (www.ikbenverena.blogspot.nl)

    Liefs Verena

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning photos !
    Would love it if you'd follow mine too.
    All the best,
    Nadia x.

    www.travelhelphopelove.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen