dinsdag 22 april 2014

Make-up van vroeger


Laatst zat ik in mijn make-up tasje te zoeken op zoek naar mijn smokey eye kwast van Essence. Maar toen kwam ik al mijn oude make-up die ik vroeger gebruikte. Een oogschaduw en lipgloss palette, twee blauwe glitter palettes, een klein groen oogschaduw palette en een knal rode lipstick. Ik maakte me bijna elke zaterdag op met vriendinnetjes. Dit zijn dus echt herinneringen van mijn kindertijd ! 





Dit is dan het oogschaduw en lipgloss palette. De oogschaduw gebruikte ik veel vaker dan de lipgloss. Toen ik er weer voor de eerste keer naar keek zag ik dat er 3 kleuren setjes oogschaduw waren. Dat had ik eerder echt niet gemerkt ! Ik gebruikte altijd maar een kleur oogschaduw op mijn oogleden. En wat mascara en ik vond het wel goed. 



Ook bij de lipgloss zitten kleuren setjes, bruin, rood en roze. Dat wist ik ook niet ! Maar het ziet er wel leuk uit ! De oogschaduw kleuren vind ik ook leuk, vooral de bruin tinten met de groene oogschaduw. De roze en de paarse oogschaduw tinten vind ik wat minder, maar ik vind roze niet echt een mooie kleur. Dus je zult me nooit zien met iets knal roze aan !



Deze had ik echt altijd op, een mooie knal rode lipstick ! Van Miss Helen, een merk wat ik eigenlijk niet ken. Het is nummer 125 in knal rood. Ik heb hem volgens mij een keer van mijn moeder gekregen en heb hem nooit meer weg gedaan. Ik kreeg wel vaker wat kleine lipstick testers, of make-up die ze niet meer gebruikte. Ik was dan altijd zo blij ! Dan stopte ik mijn nieuwe make-up in mijn witte koffertje. Dat kan ik me nog heel goed herinneren !




Ik zei toch dat hij knal rood was ? De bovenste swatch is gewoon en de onderste heb ik gemaakt in het zonlicht. Hij is dus niet mat, maar heeft ook niet echt een overduidelijke glans. Soms gebruik ik hem nog wel, omdat dit mijn enige rode lipstick is. En hij is gewoon goed !



Deze lyme groene kleur gebruikte ik wat minder. Maar eerder vond ik blauw veel mooier dan groen. Dus deze was altijd mijn laatste keuze. Nu zou ik hem al helemaal niet meer dragen ! Ik denk dat ik hem weg ga gooien. Ik heb ook geen nichtjes aan wie ik hem kan geven. Dus dan gooi ik hem maar weg.




Dit was echt mijn favoriete palette ! Een met blauwe tinten en een grote dosis shimmer ! Je zou hier wel een mooie ooglook mee kunnen maken ! Dat deed ik niet, want meestal gebruikte ik alleen de middelste. Deze heb ik ook al super lang. Alweer een merk dat ik niet herken , Janette cosmetics. 





En dan mijn laatste make-up item van vroeger. Weer een palette met blauwe tinten ! Eigenlijk is hij hetzelfde als de vorige maar dan met een stuk minder shimmer erin verwerkt. Hij is bijna mat ! Dat vind ik ook wel mooi. Maar ik heb niet echt veel matte oogschaduws. Er zit altijd wel wat shimmer in verwerkt. En je raad al, alweer een merk dat ik niet herken. Namelijk collection 2000. Ik weet echt niet waar ik al deze palettes weg heb. Misschien een keer op de braderij of zoiets ? 

Dit waren mijn make-up items die ik vroeger veel gebruikte ! Ik gebruik alleen de lipstick nu nog eens maar de rest ligt in mijn make-up tasje, waar ik echt niks meer mee doe. Ik zit nu te twijfelen of ik ze weg zal gooien. Of gewoon bewaren in een aparte doos.

Hebben jullie ook nog make-up van vroeger ?

Door Lisa


7 opmerkingen:

  1. Ik heb volgens mij ook nog ergens hele oude make-up liggen xd Toch maar weer eens gaan opzoeken. (:
    Ik heb jullie genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award ;D Hier kun je er meer over lezen: http://elisabeth-star.blogspot.com/2014/04/very-inspiring-blogger-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blast to the past! Ik heb eigenlijk geen make-up van vroeger meer! Toen ik op mezelf ging wonen alles weggedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat leuk! Ik heb ook nog wel wat dingetjes liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien! Ik heb ook geen make-up me er van vroeger, jammer! De rode lipstick van Miss Helen vind ik erg mooi! Klassieker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om dit zo te zien. Zelf heb ik geen oude make-up meer van vroeger. Ik heb al mijn oude producten weggegooid haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen