dinsdag 1 april 2014

Catrice Glamour Doll mascara


Lekker snuffelen bij de make-up schrappen in de Kruidvat en de Trekpleister. Daar hou ik wel van ! Meestal weet ik al wat ik wil gaan kopen. Maar even lekker rond kijken is soms ook wel handig. En daardoor ben ik deze mooie mascara tegen gekomen : de Glamour Doll van Catrice !




Ik kijk elke dag op veel verschillende blogs, en toen kwam ik een review over deze mascara tegen. Ze was erg enthousiast over deze mascara, en nu heb ik hem dus ook gekocht. Mijn andere mascara was leeg, maar ik wilde niet dezelfde kopen maar een andere proberen. Hij moest wel een beetje natuurlijk zijn, want ik wil niet met van die nep wimpers naar school. En als het regent is het wel handig dat hij waterproof is. 






Het borsteltje is vrij normaal, geen nieuw of apart borsteltje maar gewoon een goede. Dat vind ik het belangrijkst ! Je hebt nu allerlei nieuwe borsteltjes, groot, klein, gebogen of dat je hem ook nog kan draaien.


Wauw, wat een mooi natuurlijk effect ! Nou moet ik wel zeggen dat ik twee verschillende wimpers heb. Dit is dan voor jullie mijn rechter oog en daar zijn mijn wimpers kleiner dan aan de rechter kant. Maar met deze mascara is dat geen probleem ! Hij krult mijn wimpers ook nog wat ik ook wel belangrijk vind. Hij is ook gewoon goed waterproof. Een prima mascara !

Even een keer een review met duidelijke foto's ! Ik vind het echt een goede mascara ! Hij geeft (bij mij) een natuurlijk effect, hij krult mijn wimpers en is prima waterproof. Een echte aanrader dus !

Deze Catrice Glamour Doll mascara is te koop bij de drogisterij bij jou 
in de buurt voor maar €3,99.

Door Lisa



5 opmerkingen: