woensdag 23 april 2014

Lipsmacker edition




Af en toe heb ik nog wel eens zere lippen. Mijn lippen zijn dan droog en soms zitten ze vol met velletjes. Mijn zusje gaf me een van haar lipsmackers en vertelde me dat ik deze een keer moest gebruiken. Zo gezegd en zo gedaan.


Als je de dop van de smacker af doet, ruik je gelijk al een zoete snoepjes geur. Je krijgt gewoon zin in een lekker snoepje! Er zijn nog veel meer lipsmackers soorten. Zo bestaat er nog een Coca Cola editie. (Die heb ik al een keer eerder voor jullie reviewed.) Er zijn nog meer smaken van Coca Cola zoals vanille. Ik heb zelf nog nooit Coca Cola vanille uit een blikje gedronken dus ik heb geen idee wat voor smaak ik me daar bij moet voorstellen. Als ik cola drink, houd ik het toch nog even save en neem ik de oude vertrouwde Coca Cola. Dus voor vandaag toch nog even de frisdrank merken die iedereen wel kent. De Sprite en Fanta editie.


Laat Sprite nu net mijn favo frisdrank zijn, dat is leuk reviewen! De Sprite editie ruikt erg snoepjes achtig met een walm van citroen geur met een fleugje Sprite. Lekker zoet! De kleur van de Lipsmacker is wit dus krijg je een wit laagje op je lippen zoals je hier onder op de foto ziet. De smacker is erg vettig dus ik merk dat dit erg goed is voor mijn droge lippen.


De lipsmacker van Fanta ruikt ook al zo lekker zoet. Deze geur heeft een hele lichte sinaasappel geur. De geur ruikt net naar zo'n sinaasappel Napoleon snoepje. De Fanta smacker geeft geen kleurtje aan mijn lippen maar een doorzichtig laagje. Ook deze smacker helpt me om van droge lippen af te komen.


Deze lipsmackers hebben geen merk maar zijn alleen te vinden bij: Ici Paris XL. Bij Ici Paris XL vindt je trouwens ook nog andere lipsmackers. Niet alleen van frisdrank merken maar ook de cupcakes editie. Echt heel erg leuk bedacht! Voor €2,50 zijn de frisdrank smackers voor jou!
Welke lipsmacker heb jij wel eens geprobeerd?

Door: Daniëlle

9 opmerkingen:

  1. Wauw super leuk! Ik had er ooit 1 met vanille, super tof! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze he?! Ik heb er een met coca cola smaak, die heb ik aan mijn vriend gegeven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker, ik hou van lipsmackers! :) Super leuke blog hebben jullie, ik volg jullie meteen via bloglovin :D:D

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ze ook van Disney Princess, klinkt misschien stom, maar die zijn zo lekker, haha. Mijn dochtertje is er verslaafd aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er al best vaak over gehoord, en nog steeds heb ik er geen 1 haha. Wil ze nog echt een keer aanschaffen. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een tip, bij Claire's zijn ze ook te vinden! Alleen voor 3 euro per stuk... Even ter mededeling, haha. Leuke review! Ik wil er eigenlijk ook wel eens kopen, maar iets houdt me tegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken deze ook erg lekkere geur haha. De cupcakes editie lijkt me ook heel erg leuk om te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I have nominated you for the Liebster Award!!!
    More info: www.travelhelphopelove.blogspot.com

    All the best,
    Nadia x.

    BeantwoordenVerwijderen